Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@22:57:08 GMT

احتکار 3 هزار خودرو در شیراز خبرساز شد +عکس

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۴۵۶۸

احتکار 3 هزار خودرو در شیراز خبرساز شد +عکس

تصاویر خودروهای انبارشده در پارکینگ ایران خودروی شیراز در روزهای گذشته حسابی خبرساز شده تا جایی که بازرسی‌کل استان فارس در نامه‌ای به دادستان این استان درخواست کرده پرونده شرکت ایران‌خودروی فارس به‌ اتهام احتکار و نگهداری غیر موجه بیش از ۳ هزار خودرو در انبارهای این مجموعه به‌صورت خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل دادستانی استان فارس مدیرعامل سابق ایران‌خودرو و مدیر این مجموعه در استان فارس را برای رسیدگی به اتهامات وارده احضار کرده است. با این حال کاربران به این حجم از احتکار خودروسازها واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «بهترین کار برای این که خودروسازها از این احتکارشون ضربه بخورن اینه که واردات خودرو رو آزاد کنن تا بعد ببینیم خودروسازها می تونن از این احتکارشون سود کنن یا نه؟/ خراسان

منبع: فردا

کلیدواژه: شیراز احتکار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۴۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس

شتاب این خودرو ۱.۹۱ثانیه از صفر به ۱۰۰کیلومتر بر ساعت می‌رسد. EX ۱ با الهام از جت‌های جنگنده همراه دو چتر نجات ساخته شده است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت ام‌جی موتورز طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE 181 را در نمایشگاه اتومبیل پکن 2024 میلادی معرفی کرد. 

شتاب این خودرو 1.91ثانیه از صفر به 100کیلومتر بر ساعت می‌رسد. EX 1 با الهام از جت‌های جنگنده همراه دو چتر نجات ساخته شده است. 

ام جی موتور حداکثر سرعت خودرو 257 مایل بر ساعت دارد و طرح اولیه این خودرو برقی در راستای محصولات پرسرعت و نوآورانه شرکت است که قبلا تولید شده‌اند.

این خودرو که به یک شیشه بزرگ و یکپارچه در قسمت جلو مجهز شده، از چهار موتور برقی سود می‌برد. 

 برند ام‌جی با معرفی یک خودروی مفهومی برقی، با دست پر به نمایشگاه پکن آمده و از موتوربرقی، شاسی مونوکوک، طراحی شبیه خودروهای گرن‌توریسمو و ظرفیت یک سرنشین سود می‌برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • خودروسازان به ازای هر ۱ میلیون دلار ارز تخصیصی، چه تعداد خودروی نو تولید کردند؟
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد