Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:12:21 GMT

اپلیکیشن کسب درآمد توجیب

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۹۵۳۱

اپلیکیشن کسب درآمد توجیب

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در عرصه تبلیغات سالانه ایده‌های مختلفی به مرحلهٔ اجرا می‌رسند. هدف مهمی که این ایده‌ها همراه خود دارند به جریان درآوردن پول در چرخهٔ اقتصاد است. در بین این ایده‌ها معمولاً یکی از طرفین تبلیغ کمتر دیده می‌شود. هدف اپلیکیشن توجیب ایجاد یک توازن است که کسب و کار و مشتری یک بازی دو سر برد را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناب‌ترین ایده‌ها توسط مجموعهٔ توجیب پیاده‌سازی شده‌اند تا کاربرهایی که از این برنامه دیدن می‌کنند در یک سود خوب سهیم شوند. کاربرانی که درصد مشخصی از آنها مشتریان بالقوه محصولات یک فروشگاه آنلاین هستند. یک کسب و کار می‌تواند در توجیب اقدام به ایجاد فروشگاه آنلاین کند. نکتهٔ جالب توجه این است که هیچ هزینه‌ای برای اینکار از طرف فروشندگان پرداخت نمی‌شود و توجیب به عنوان یار همراه کسب و کارها مبلغ مشخصی را به عنوان هدیه به فروشندگان محصول اعطا می‌کند.

افتتاح آسان فروشگاه آنلاین

مبلغی که مستقیماً از طریق آن امکان قرار دادن آگهی‌های متعدد توسط فروشنده میسر است. تبلیغات کسب‌وکار در پیش روی هزاران کاربر قرار می‌گیرد. در جریان این تبلیغات پول به حساب کاربران توجیب منتقل شده که از این طریق کاربرهایی که با هدف کسب درآمد در توجیب از محصولات و تبلیغات بازدید کرده‌اند به هدف خود رسیده و می‌توانند از بین هزاران محصول متفاوت در بازار بزرگ توجیب خرید خود را انجام دهند. به واسطهٔ خریدهای صورت گرفته و همیاری قدم به قدم توجیب، فروشندگان امکان رشد و ارتقای کسب و کارهای خود را خواهند داشت. از دیگر اهداف مجموعهٔ توجیب می‌توان توجه این برنامه به کسب‌وکارهای خرد که امکان عبور از هزینه‌های کلان تبلیغاتی را ندارند را برشمرد. در چنین شرایطی ایجاد فروشگاه آنلاین رایگان، کمک هزینهٔ تبلیغات، امکان توضیح پیرامون محصول و موارد از این قبیل خود عامل محرک توسعهٔ یک کسب و کار، دیده شدن و بالارفتن آمار فروش محصولات فروشنده است.

یکی دیگر از مزایای توجیب فراهم آوردن امکان تبلیغات هدفمند است به این صورت که اگر شما فروشنده لوازم آرایشی و بهداشتی هستید این قابلیت را خواهید داشت که تبلیغ خود را صرفاً به نمایش بانوان برسانید. اگر یک بازه سنی را برای نشان دادن تبلیغ خود در نظر دارید تبلیغ دقیقاً برای همان بازه‌ای که شما انتخاب می‌کنید اعمال و نمایش داده خواهد شد که باعث کاهش هزینه‌ها در امر تبلیغ می‌شود. همچنین سبب می‌شود تا مستقیم با بازار هدف خود در ارتباط باشید. نکته قابل توجه این است که شما امکان نمایش دادن تبلیغ برای یک موقعیت جغرافیایی خاص را خواهید داشت.


درون توجیب نکته‌ای که برای ما در ابتدا حائز اهمیت بوده امنیت اطلاعات کاربران است که مناسب‌ترین سازوکارهای امنیتی رعایت شده و داده کاربران محافظت خواهد شد.

همچنین مزیت دیگر اپلیکیشن توجیب آموزش فروشندگان و آسان کردن روند ارسال بستهٔ پستی به خریدار است تا به محض آماده شدن بسته برای ارسال، کالا توسط توجیب جمع‌آوری گردد تا در مدت زمان کوتاهی به دست خریدار برسد. صفر تا صد این روند تنها با ۲ درصد کارمزد تا سقف ۱۰۰ هزارتومان به ازای هر محصول خواهد بود که این میزان در مقایسه با دیگر رقبا مقدار ناچیزی است.

ویژگی امکان انتشار عکس و بازاریابی محتوایی همانند اینستاگرام فروشنده را قادر می‌سازد تا در زمینهٔ بازاریابی محصول خود مؤثر عمل کنند. همراه توجیب باشید و این اپلیکیشن را از طریق پیوند زیر دریافت کنید.

دریافت توجیب

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5431822

منبع: مهر

کلیدواژه: اپلیکیشن اپلیکیشن موبایل درآمد کسب و کار ساختمان سازی لوازم خانگی کسب و کارهای اینترنتی صنایع فلزی میلگرد صنعت خودروسازی طراحی سایت تعمیرات تخصصی جاروبرقی گروه خودروسازی سایپا قرعه کشی خودرو قیمت لوازم خانگی محیط کسب و کار ایران فروشگاه آنلاین ایده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مارک گرمن، افشاگر سرشناس، در جدیدترین نسخه‌ی خبرنامه‌ی Power On به برخی از تغییرات احتمالی iOS ۱۸ اشاره کرد.

براساس گزارش زومیت، گرمن می‌گوید iOS ۱۸ افزون‌بر ویژگی‌های هوش مصنوعی، با به‌روزرسانی‌ بزرگی برای اکثر اپلیکیشن‌های اصلی گوشی آیفون از جمله Photos و Mail و Notes و Fitness همراه خواهد بود. اپلیکیشن ماشین حساب با ویژگی‌های جدید آپدیت خواهد شد و برای اولین بار در آیپد در دسترس قرار می‌گیرد.

iOS ۱۸ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل آیفون تاکنون توصیف شده است و احتمالا باید انتظار ویژگی‌های جدیدی را در سراسر سیستم‌عامل داشته باشیم.

گرمن ضمن تایید گزارش‌های قبلی، می‌گوید که صفحه‌ی اصلی آیفون دارای قابلیت‌های جدیدی خواهد بود. کاربران برای اولین بار می‌توانند آزادانه آیکون‌ها در هر کجای صفحه که دوست دارند جابه‌جا کنند.

گرمن معتقد است که تغییرات طراحی iOS ۱۸ باعث می‌شود طراحی اپلیکیشن‌ها «ماژولارتر» و به‌روزرسانی و سفارشی‌سازی آن‌ها آسان‌تر شود.

ظاهرا اپل به‌دنبال همگون‌کردن المان‌های رابط کاربری در اپلیکیشن‌های مختلف خود است و این کار باعث می‌شود که تیم‌های مهندسی اپل بتوانند اپلیکیشن‌ها را در گذر زمان راحت‌تر به‌روزرسانی کنند، خصوصا با در نظر گرفتن این‌که هر اپلیکیشن روی چندین دستگاه نظیر آیفون و آیپد منتشر می‌شود.

اتظار می‌رود اپل در WWDC ۲۰۲۴ در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) از iOS ۱۸ و قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید رونمایی کند.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900688

دیگر خبرها

  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • تبلیغ جالب کفش ورزشی آمریکایی‌ (فیلم)
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد