Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: ساده‌انگاری و کاهش حساسیت ها در مقابله با کرونا به اوج گیری مجدد این اپیدمی و افزایش ابتلا به سویه امیکرون منجر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین حبیبی در جلسه ستاد مقابله با کرونا با بیان این مطلب اظهار داشت: علیرغم تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت و کادر درمان آمار مبتلایان، بستری ها و فوتی های کرونا روند صعودی دارد و در سویه امیکرون متاسفانه علاوه بر بزرگسالان، کودکان نیز مبتلا می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه تنها ۳۵درصد مردم دز سوم واکسن را دریافت کرده اند افزود: باید علاوه بر تشویق مردم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک همه اقشار جامعه را به دریافت دز سوم واکسن تشویق و ترغیب کنیم. شبکه بهداشت و درمان نیز میبایست برای تزریق واکسن به رانندگان تاکسی ها و اتوبوس ها، کسبه و اصناف، معلمان و... که بیش از دیگران در معرض ابتلا هستند برنامه ریزی و هدف گزاری داشته باشد.

وی با اشاره به مهلت ۱۰ روزه کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای تزریق واکسن تصریح کرد: به منظور تسهیل در دسترسی مردم برای دریافت واکسن علاوه بر افزایش ساعت کاری مراکز بهداشتی سطح شهرها و روستاها، واحدهای سیار واکسیناسیون با هدف تحت پوشش قرار دادن روستاها و مناطق حاشیه ای راه اندازی و فعالیت خواهند داشت و تمام ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا مورد استفاده قرار می گیرد.

حبیبی با تاکید بر حمایت از افراد آسیب دیده از کرونا خاطرنشان کرد: در بحث کمک‌های مومنانه و توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی در میان افراد محروم و آسیب دیده از کرونا می توان علاوه بر مجموعه سپاه و بسیج از ظرفیت خیرین و افرادی که توان مالی دارند نیز استفاده و به صورت هدفمند اقداماتی را انجام داد.

عباس امیر احمدی معاون شبکه بهداشت ودرمان شهرستان نیز در ادامه این جلسه گفت: از مجموع جمعیت ساکن در شهرستان ۸۷ درصد دز اول، ۷۳ درصد دز دوم و ۳۵ درصد دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: در شش روز گذشته تعداد ۹۰۵ نفر مبتلاء به امیکرون در شهرستان شناسایی شده و در این مدت ۱۳ نفر نیز قربانی این ویروس منحوس شده و جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شبانه روزی سلامت درمان کودکان اسلامشهر ماسک جامعه شبکه بهداشت و درمان تاکسی اتوبوس واکسیناسیون پوشش ویروس بسیج معاون واکسیناسیون کرونا فرماندار اسلامشهر حسین حبیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند

ایسنا/زنجان نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: هلال‌احمر واکسیناسیون زائران حجاج شهرستان‌های خدابنده و ابهر را از امروز آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، جواد خرم افزود: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

وی تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت کرده و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند. 

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یک‌هزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، از خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز (جمعه ۷ اردیبهشت ماه) واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر انجام می‌شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال‌احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنند.

خرم افزود: یک‌هزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یک‌هزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • کارگران رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند