Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله سلگی گفت: طرح شهید سلیمانی کما فی سابق با همکاری سپاه کربلا و دانشگاههای علوم پزشکی فعال شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، روح الله سلگی چهارشنبه شب در یکصد و هفدهمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در استانداری مازندران با اشاره به اینکه تعطیلی کلی آموزش در سراسر استان ممنوع و صرفا براساس وضعیت کرونایی تصمیم گیری می شود، خاطرنشان کرد: دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل تا پایان هفته جاری پیشنهادهای خود را در خصوص پذیرش مسافر در اماکن اقامتی و پذیرایی با توجه به تعطیلات پایان سال و آغاز سال 1401 به دبیرخانه ستاد کرونا ارسال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سلگی افزود: کمیته اطلاع رسانی و جو روانی با توجه به تعطیلات پایان سال به منظور اقناع سازی و اطلاع رسانی افکار عمومی به مسافران با مسئولیت صداوسیما در این هفته تشکیل و بسته پیشنهادی خود را به منظور ارائه به ستاد ملی به دبیرخانه ستاد کرونای استان ارائه کند.

وی گفت: طرح شهید سلیمانی کما فی سابق با همکاری سپاه کربلا و دانشگاه های علوم پزشکی فعال گردد و نیازمندی های طرح طی نشستی احصاء و در جلسه آتی ستاد ارائه شود. اقدام لازم جهت استقرار اکیپ آزمایشی برای کنترل مسافران در مبادی ورودی استان با توجه به تعطیلات پیش رو توسط نیروی انتظامی با همکاری جمعیت هلال احمر استان و فرمانداران برای کنترل کارت واکسن مسافران بعمل آید.

سلگی یادآور شد: دانشگاههای علوم پزشکی استان با توجه به پایان سال طی نامه ای با امضای استاندار، نیازمندی های دارویی بیماران کرونایی و تجهیزات پزشکی را تهیه تا به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام گردد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، تصریح کرد: دستگاههای اجرایی موظفند حداقل سه دوز واکسن را تزریق و یا هر 15 روز یکبار آزمایش پی سی آر منفی را ارائه نمایند. در غیر اینصورت مدیران دستگاهها موظفند حسب الزامات طرح مدیریت هوشمند اقدام لازم را معمول دارند.

وی اظهار کرد: کلیه مدیران دستگاهها موظفند آخرین وضعیت پرسنلی خود را به دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل حسب مورد اعلام تا از طریق سامانه تدوین شده از وضعیت تزریق واکسن و بیماری کرونای کارکنان خود مطلع شوند. ضمنا دانشگاههای علوم پزشکی یاد شده صرفا وضعیت بیماری پرسنل مربوطه را بصورت محرمانه به مدیر دستگاه ذیربط اعلام دارند.



انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان

شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی یکی از مبلغان و علمای برجسته در جهاد تبیین که خدمات بسیاری در سنگر‌های مختلف ارائه کرد.

امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، استاد حوزه و دانشگاه، عضویت در هیأت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیأت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان، عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهارونماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از مسئولیت‌ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در دوران زندگی ۷۶ ساله اش بود.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر به شهادت رسید.

روایت زینب دیوارگر از شهید آیت الله سلیمانی در نخستین سالگر شهادت این مجاهد انقلابی؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان