Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@22:00:41 GMT

جشنواره فوتبال ستاره‌ها در مشهد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۷۶۰۱

جشنواره فوتبال ستاره‌ها در مشهد آغاز شد

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - سید حسین غیاثی گفت: این جشنواره در رده سنی ۹ و ۱۰ سال و با حضور ۶ تیم برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد گفت: در این جشنواره سه تیم از مناطق کم برخوردار مشهد که توسط شهرداری، باشگاه مقاومت سپاه امام رضا (ع) و آستان قدس رضوی تشکیل شده و سه تیم آکادمی آندرانیک تیموریان، آکادمی خداداد عزیزی و آکادمی حسین بادامکی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها تا هشتم اسفند ماه در زمین چمن مصنوعی بوستان ملت مشهد ادامه دارد و سید مهدی رحمتی، خداداد عزیزی، آندرانیک تیموریان و حسین بادامکی نیز در روز پایانی این رقابت‌ها، هدایت تیم‌های مختلف را برعهده خواهند داشت.

سرپرست معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد گفت: این رقابت‌ها با هدف شناسایی استعداد‌ها در حاشیه شهر مشهد و تقویت فعالیت‌های ورزشی برگزار شده و امیدواریم گامی در جهت توسعه ورزش در مناطق حاشیه شهر باشد.

 

انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فوتبال مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • پس از ۳ ماه حاشیه؛ پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!