Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: مقابل قزاقستان نه خوب بازی کردیم و نه بد.

مصطفی هاشمی پس از شکست مقابل قزاقستان اظهار داشت:

پیش بینی من بود که بازی به ثانیه‌های آخر می کشد. در جایی که می توانستیم واکنش مثبت انجام دهیم، توپ‌ها را از دست دادیم. بازی خوبی انجام ندادیم، اما‌ بد هم نبودیم. ذات ورزش همین است و ممکن است اشتباهاتی هم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش طرفداری، وی ادامه داد:

باید یاد بگیریم اشتباهات خود را تکرار نکنیم و با بازی بعدی مقابل سوریه فکر کنیم. یقین بدانید که ما می‌بریم و به جام جهانی صعود خواهیم کرد. 

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه با این همه بازیکن با تجربه چرا باختیم، گفت: 

بسکتبال آن چیزی نیست که شما فکر می‌کنید. ممکن است یک سه امتیازی و یک دو امتیازی بخورید و ببازید. ما بازیکنان خوبی داریم و آنها هم دارند. الان خیلی فاصله تیم ها کم شده است و  هم ما و هم‌ آنها شرایط برد داشتند و در قزاقستان هم ممکن است همین اتفاق بیفتد. 

هاشمی در خصوص بازی با سوریه، عنوان کرد: 

آنها شرایطی به خوبی قزاقستان ندارند اما آن بازی هم سخت است. ابتدا باید ذهن بازیکنان را آزاد کنیم و با ذهن باز بازی کنیم. 

وی در مورد اینکه ظاهرا صحبت هایتان قبل و بعد از سرمربیگری تیم ملی تغییر کرده است، گفت:

بسکتبال بازی سختی است و من هم جاه طلب هستم که به این جایگاه رسیده ام. وقتی شما اشتباه می کنید باید دلیل اشتیاه را پیدا کنید و آن را برای موفق شدن برطرف کنید. مطمئن باشید ما برای برد رفته بودیم و دنبال توجیه هم‌ نیستیم چون اگر بخواهم ۱۰۰ مورد توجیه می ‌آورم. من یاد نگرفتم هیچ گاه دروغ بگویم و اگر روزی کسی به صداقت من شک کرد، حتما خودم مقصرم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا قزاقستان تیمی بود که ما به آنها ببازیم، گفت:

اگر ما با همین‌ شرایط ۱۰۰ بار هم با قزاقستان بازی کنیم، باز هم کار به دو دقیقه آخر کشیده می‌شود. الان پتانسیل‌ تیم ما با قزاقستان با یار خارجی یکی است. ما باید یاد بگیریم اگر بازیکنانی مانند صمد، حامد و کامرانی را هم نداشتیم، بتوانیم بازی کنیم. 

اخبار داغ 

قلعه نویی: این همه کارشناس گفتند گل پرسپولیس هند بود، حرف آنها را هم قبول ندارند؟ مربی استقلال: نمی دانم چطور به وحید امیری معافیت دادند رالف رانگنیک: گل زود هنگام حریف همه چیز را خراب کرد؛ الانگا باید الگوی هم تیمی‌هایش باشد آندره سانتوس: با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت به سمت تمرین آرسنال رفتم و پلیس مرا دستگیر کرد! 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم

ادین ترزیچ از عملکرد تیمش مقابل لایپزیش انتقاد کرده است

طرفداری | در چارچوب هفته سی‌ویکم بوندسلیگا، بروسیا دورتموند در یک بازی مهم برای رقابت بر سر رتبه چهارمی بوندسلیگا در ردبول آرنا به مصاف لایپزیش رفت اما با نتیجه 4-1 در هم کوبیده شدند.

نتیجه و البته نمایش ضعیفی که پیش از دیگر جدال حساس زنبورها مقابل پاری سن ژرمن در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، باعث ایجاد نگرانی‌های زیادی درباره شرایط این تیم شده است.

به نقل از اسکای؛ حال ادین ترزیچ در کنفرانس خبری پس از بازی درباره شکست سنگین‌شان مقابل لایپزیش و دلایل آن صحبت کرده است. او یکی از اصلی‌ترین ضعف‌هایش تیم در این فصل را از دست دادن کنترل بازی دانسته است. او گفت:

ما برای بازی امروز برنامه‌های زیادی داشتیم و در 20 دقیقه ابتدایی نیز خیلی از آن‌ها را درست اجرا کردیم اما سپس کنترل بازی را از دست دادیم که این بسیار ناامیدکننده است. این مشکل بزرگ ما در امسال بوده که لحظاتی در مسابقه، بازی ما به‌طور ناگهانی تغییر می‌کند.

ترزیچ در ادامه افزود: 

در نهایت عملکرد ما به اندازه کافی برای پیروزی در این بازی خوب نبود و به همین خاطر طبیعی است که شکست خوردیم. زمانی که عقب بودیم، تعویض‌های تهاجمی انجام دادیم تا بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم. فکر نمی‌کردم ریسک بزرگی باشد و به همین دلیل ما باختیم. 

ترزیچ اعتقاد دارد نه تنها به خاطر این شکست سنگین در چنین بازی مهمی باید ناراحت باشند، بلکه سبک بازی‌شان نیز ناامیدکننده بوده است. او گفت: 

ما از نتیجه راضی نیست و به این دلیل راضی نیستیم که نه تنها در این بازی مقابل لایپزیش شکست خوردیم، بلکه سبک بازی ما راضی‌کننده نبود. 

دورتموند چهارشنبه شب در زیگنال ایدونا پارک میزبان پاری سن ژرمن است. 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • بسکتبال NBA | دوراهی لیکرز، زنده ماندن یا حذف تحقیرآمیز؟
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود