Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به قرار داشتن در پیک ششم کرونای امیکرون و به دلیل سرعت بالای آن در انتشار به منظور جلوگیری از افزایش روند مبتلایان تمام مدارس مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در شهرهایی که وضعیت نارنجی و قرمز دارند تا پایان هفته پیش رو به صورت حضوری تعطیل اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام مدارس در شهرهایی که در وضعیت قرمز و نارنجی به سر می‌برند فرآیند آموزش خود را به صورت غیرحضوری و در بستر سامانه شاد و فضای مجازی ادامه می‌دهند و در روستاها و شهرهای کم جمعیت نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی آموزش را با حضور دانش‌آموزان آغاز می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: شهرستان‌هایی که در وضعیت زرد و آبی قرار دارند از طریق گروه‌بندی متوازن دانش آموزان همراه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در تمام مقاطع آموزش را به صورت حضوری خواهند داشت.

یزدان پناه با اشاره به اینکه گروه‌های سنی دانش‌آموزان نسبت به تهدیدات کرونایی با سویه جدید از حساسیت خاصی برخوردار است، بیان کرد: چنانچه در مدارسی که وضعیت آنها زرد اعلام شده دانش آموزانی با علائم کرونا شناسایی شوند با تشخیص و تأیید شورای آن مدرسه و با نظر اداره آموزش و پرورش آن شهرستان می‌توانند کلاس‌های حضوری را تعطیل و ادامه آموزش را در بستر سامانه شاد دنبال کنند.

وی ادامه داد: کلاس‌های کارگاهی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری دایر هستند و تمام دانش آموزانی که به کرونا مبتلا هستند و در کلاس‌ها حضور ندارند می‌توانند در فضای مجازی مطالب را دنبال کنند.

یزدان پناه تاکید کرد: حضور عوامل اجرایی به منظور نظارت بر امر آموزش غیر حضوری در ایام کرونایی برای پاسخگویی به دانش آموزان، اولیا و ارباب رجوع در روزهای هفته در مدارس الزامی است.

گفتنی است، بر اساس رنگ بندی جدید اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا شهرستان‌های قرمز شامل اسلام آباد غرب، کنگاور، هرسین، سرپل‌ذهاب، پاوه و صحنه است، شهرستان‌های نارنجی شامل، ثلاث باباجانی، جوانرود، روانسر، سنقر و کلیایی، قصرشیرین و گیلانغرب بوده و تنها شهرستان دارای وضعیت زرد دالاهو اعلام شده است.

کد خبر 5433396

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه محدودیت های کرونایی وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا تبریز همدان لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا عکس استانها اردبیل ایلام حکم انتصاب دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدرسه‌ای در یزد با رویکرد تحول و نوآوری، علاوه بر تعلیم و تربیت درس زندگی نیز به دانش آموزان می‌آموزد.

همه برنامه‌های این مدرسه به سمتی پیش می‌رود که دانش آموزان را با زندگی بهتر آشنا کند.

نظافت این مدرسه با خود دانش آموزان است وهر دانش آموز خودش را مسئول زیبایی مدرسه می‌داند.

در خیلی از برنامه‌ها همه‌ی کار‌ها به دست خود دانش آموزان انجام می‌شود و اداره برنامه‌ها و کار‌ها را بچه‌ها با همکاری یکدیگر انجام می‌دهند.

نکته قابل توجه این است که در برنامه‌های این مدرسه دانش آموزان حق انتخاب دارند تا با سلیقه خود انتخاب کنند و معلمان مدرسه در همه برنامه‌ها با دانش آموزان همکاری و مشارکت دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر