Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - علی طهماسبی گفت: این عمل جراحی توسط «شیروان سلامی نیا» فوق تخصص جراحی قلب در این مرکز درمانی با موفقیت کامل انجام شد.

او با بیان اینکه، حال عمومی بیمار بعد از عمل جراحی رضایت بخش است، می گوید: با توجه به راه اندازی مرکز جراحی قلب، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی در این بیمارستان، نیازی به مسافرت همشهریان به استان‌های همجوار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهماسبی گفت: این نوع عمل تنها در مرکز پیشرفته جراحی قلب و عروق دنیا که دارای امکانات و تجهیزات پیشرفته تشخیص و درمان خاصی می‌باشد، انجام می‌شود و مرکز جراحی قلب این بیمارستان با داشتن امکانات و تجهیزات پیشرفته جراحی قلب، آنژیوگرافی، وآنژ یو پلاستی و داشتن کادر درمان مجرب و پزشکان فوق تخصص جراحی قلب و آنژیوگرافی آماده خدمات رسانی درمانی لازم به همشهریان است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد عمل جراحی قلب و عروق جراحی قلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان

 رئیس بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) زاهدان با بیان این خبر گفت: از سال ۱۳۹۸ با راه اندازی بخش کاشت حلزون در این بیمارستان، تاکنون ۱۰۶ کودک ناشنوا، با کاشت حلزون شنوایی خود را به دست آورده اند.

وی ادامه داد: مناسب‌ترین سن برای شروع فرآیند کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا قبل از سه تا پنج سالگی است.

مالکی افزود: در حال حاضر ۲۶ کودک ناشنوای دیگر نیز شناسایی شده و در نوبت کاشت حلزون در این بیمارستان قرار دارند.

دکتر مالکی خاطرنشان کرد: خدمات کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا به صورت رایگان انجام می‌شود و بیمار نیازی به انجام مسافرت درمانی و صرف هزینه‌های هنگفت را ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله