Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزیدگان مرحله مقدماتی ششمین دوره مسابقه ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه ویژه دانشجویان هنر که به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی هنر برگزار شده بود، معرفی شدند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه ارائه و داوری مرحله مقدماتی ششمین دوره مسابقه ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان نامه هنر با حضور شرکت کنندگان و داوران این رویداد برگزار شد و نتایج جمع بندی داوران این رویداد امروز هفتم اسفندماه به انتشار رسید و مریم حامدی و زهرا شفیع زاده به عنوان برگزیدگان این دوره به مرحله کشوری این رویداد ملی راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مریم حامدی با پایان نامه «بررسی تطبیقی آلبوم‌های عکس خانوادگی طبقه متوسط ایران در دهه‌های ۱۳۷۰ و ۱۳۹۰ هجری شمسی» و زهرا شفیع زاده با پایان نامه «حفاظت جامع از میراث معماری استحکامات شهری؛ مطالعه موردی: فن‌شناسی و مرمت حصار تاریخی شهر میبد» در این رویداد شرکت کرده بودند.

همچنین مسعود سفلایی عضو هیات علمی و مدیرگروه رشته سینما دانشگاه هنر، مهری رحیم زاده کارشناس ارشد عکاسی دانشگاه هنر و دبیر بخش عکس مجله‌های سان و ناداستان و امین مختاری کارشناس ارشد ادبیات نمایشی دانشگاه تهران و معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر ارائه‌های شرکت‌کنندگان این رویداد را داوری کردند.

مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه‌ای بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان و فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت و جامعه و کاربردی‌کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی است.

این مسابقات از سال ۲۰۰۸ میلادی در دانشگاه کوئینزلند استرالیا آغاز شده و در حال حاضر در تعداد زیادی از دانشگاه‌های معتبر دنیا اجرا می‌شود. در ایران به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی این مسابقات از سال ۱۳۹۵ آغاز شد و تاکنون پنج دوره از آن برگزار شده است.

رویداد ششمین دوره مسابقه ملی دفاع سه دقیقه پایان نامه ویژه دانشجویان هنری سراسر کشور به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و با حمایت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در اسفندماه جاری برگزار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پایان نامه مسابقات دانشجویی مسابقه ملی دفاع سه دقیقه سه دقیقه ای مسابقه ملی پایان نامه برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۶۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران (مرحله استانی) به منظور شرکت در نخستین دوره مسابقه ملی «سدید» را تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقه ملی «سدید» در ۴ بخش کتاب، پایان‌نامه، مقاله و طرح‌های پژوهشی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.


در این مسابقه دانشجویان همه مقاطع تحصیلی می‌توانند معرفی کتاب، ارائه مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر و یا طرح‌های پژوهشی و اختراعات خود را طی مدت ۳ دقیقه در حضور داوران ارائه کنند، دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری هم باید از پایان‌نامه و یا رساله دکتری خود طی همین مدت دفاع کنند.


براساس آئین‌نامه این مسابقه، طرح‌های ارائه‌شده باید در زمان دانشجویی یا حداکثر دو سال پس از دانش آموختگی به پایان رسیده باشد و دارای گواهی اتمام طرح و اعلام رضایت کارفرما برای ارائه در مسابقه باشد.


دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان تهران تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ مهلت دارند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir مراجعه کنند و یا مشخصات خود را به پیام‌رسان ایتا و تلگرام با شناسه @ FarhangiJUT ارسال کنند.


برگزیدگان این مرحله از مسابقات علاوه‌بر دریافت جوایز نقدی و لوح تقدیر معتبر به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.


جوایز نقدی در نظر گرفته‌شده برای برگزیدگان این مرحله از مسابقه ملی «سدید» شامل موارد ذیل است:


یک جایزه ۲۰ میلیون ریالی برای یک نفر
دو جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای دو نفر
۳ جایزه ۵ میلیون ریالی برای سه نفر


سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی با همکاری و مشارکت دبیرخانه مسابقات جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی، اداره‌کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران این مسابقه ملی را در استان تهران برگزار می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی