Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@04:51:49 GMT

مدیران دستگاه های حمایتی باید خود را خادم مردم بدانند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۳۶۷۰

مدیران دستگاه های حمایتی باید خود را خادم مردم بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر روز یکشنبه در دیدار با سرپرست و جمعی از مسئولان اداره کل بهزیستی ایلام افزود: اگرچه ممکن است مدیری مغلوب شیطان شده ولی مسوولان نهادهای حمایتی باید خود را کوچک‌تر از ارباب رجوع دیده و معنای واقعی خدمت را تحقق بخشند.

وی با ذکر اینکه موقعیت‌ها و مسئولیت‌هایی که خداوند بر عهده ما قرار داده تکلیف ساز است، ادامه داد: این فرصت در دستگاهی نظیر بهزیستی که برخی از جامعه هدف آن زبان و ادبیاتی برای بیان مشکلاتشان ندارند بسیار سنگین و ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از خدمات مدیر کل سابق بهزیستی ایلام در چند سال اخیر افزود: مسئولان دستگاه‌های حمایتی باید بصورت جدی پیگیر مشکلات مددجویان جامعه هدف باشند.

حجت الاسلام کریمی تبار بر استفاده از ظرفیت افراد و موسسه‌های خیریه برای خدمات رسانی مطلوب‌تر به نیازمندان جامعه تاکید کرد و افزود: باید ضمن شناسایی خیران نیازهای مددجویان نیز مشخص و اولویت بندی شوند.

وی اظهار کرد: اگرچه خدمات رسانی به مددجویان از سوی دستگاه‌های حمایتی انجام می‌شود ولی باید این روند ارتقا یافته و خدمات مطلوب‌تر و گسترده‌تر شوند و سایر دستگاه‌ها نیز پای کار بیایند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: برنامه‌هایی که دستگاه‌های حمایتی از جمله بهزیستی تدوین می‌کنند باید قابل دفاع بوده و در این زمینه از افراد موثر، متفکر و صاحب اندیشه استفاده شود.

وی همچنین بر تامین سرپناه و ساماندهی کارتن خواب‌ها، افراد معتاد، زنان بی سرپرست و سایر افراد آسیب دیده یا در معرض آسیب اجتماعی این استان تاکید و خواستار بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ها ی مختلف گروهی برای شناسایی افراد خیر در جهت حمایت از نیازمندان شد.

سرپرست اداره کل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار گفت: خدمات این دستگاه تلفیقی از حمایتی و تخصصی بوده و اگرچه ماموریت‌های آن با امکانات موجود تناسب ندارد ولی از تمام ظرفیت برای خدمات رسانی به جامعه هدف استفاده می‌شود.

حسین نورعلیوند افزود: از تمام توان و ظرفیت موجود برای خدمت رسانی مضاعف به جامعه هدف در دولتی که خدمت به مردم را اولویت قرارداده استفاده و این روند در راستای نیت و اهداف شهدا و نظام دنبال می‌شود.

کد خبر 5435261

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی ایلام امام جمعه ایلام کمک به نیازمندان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا همدان لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل واکسن کرونا عکس استانها خراسان رضوی گرگان جهاد تبیین دستگاه های حمایتی جامعه هدف دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پنج هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان مسکن ملی زنجان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند.

جعفر قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای نهضت ملی مسکن در استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که از این تعداد برای یک هزار و ۱۴ نفر تخصیص پروژه انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اضافه کرد: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده‌اند.

وی گفت: بر اساس آمارهای موجود درخواست دو هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آنها رد شد.

قزوینیان تصریح کرد: راه و شهرسازی استان برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مدیریت و برنامه‌ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

کد خبر 748031

دیگر خبرها

  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم