Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان با اشاره به تعطیلی عید سعید مبعث و احتمال مسافرت‌ها در روزهای آخر هفته از تمهیدات ترافیکی این پلیس در جاده های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سرهنگ اصغر زارع رییس پلیس راه استان اصفهان ضمن تبریک عید سعید مبعث بیان داشت: با توجه به تعطیلی عید سعید مبعث  و احتمال مسافرت ها و افزایش تردد خودروها طی روز های پایانی هفته پلیس راه استان اصفهان به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش وتسهیل در امر عبور و مرور در راه های استان و پیشگیری از تصادفات و حوادث ناگوار، تمهیدات ترافیکی ویژه ای در جاده های استان اجرا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پلیس راه استان در طرح با استفاده از توان نیرویی و خودرویی خود اقدام به روان سازی ترافیک در محورهای مواصلاتی استان اصفهان می نماید و از رانندگان و مسافران عزیز هم انتظار داریم  همکاری لازم را با ماموران پلیس راه داشته باشند که بتوانیم سفری ایمن برای مسافران و رانندگان عزیز رقم بزنیم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خاتمه خاطر نشان کرد: از رانندگان می خواهیم قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در طول سفرهای خود سر لوحه کارشان قرار دهند تا بدون هیچگونه مشکلی به مقصد های خود برسند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا پلیس راه استان جاده های استان استان اصفهان مسافران پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان پلیس راه اصفهان ترافیک اصفهان پلیس راه استان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند

رئیس سازمان اورژانس کشور از مصدومیت بیش از ۱۳۰۰ تن و مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث رخ داده طی هفته گذشته در کشور خبرداد.

جعفر میعادفر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حوادث مهمی که در هفته گذشته در کشور رخ داده است، گفت: از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه امسال، ۵۷۸ حادثه ویژه به اورژانس کشور ارجاع داده شد که نسبت به هفته گذشته، افزایش ۳۱ درصدی را شاهد هستیم. از این تعداد حوادث، ۱۵۸ حادثه ترافیکی و ۴۲۰ حادثه غیرترافیکی داشتیم که به ترتیب کاهش چهار درصدی و افزایش ۲۱ درصدی را شاهد بودیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در این بازه زمانی، ۱۳۵۹ نفر نیز مصدوم شدند.همچنین ۱۷۸ نفر جان خود را از دست دادند. 

میعادفر با اشاره به جزئیات حوادث ترافیکی گفت: در مجموع ۲۷ درصد حوادث اعلام شده به اورژانس از نوع ترافیکی بودند اما ۶۲ درصد زخمی‌ها مربوط به همین ۲۷ درصد حوادث ترافیکی است.

وی درباره مصدومانی که به مراکز درمانی منتقل شده‌اند نیز افزود: ۱۱۸۲ نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند که ۵۹ درصد از مصدومان انتقالی را مصدومان تصادفات تشکیل داده‌اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: همچنین ۱۷۷ نفر در محل خدمات درمانی دریافت کردند که ۸۱ درصد از آن ها مجروحان تصادفی بودند که در مجموع ۱۴۳ نفرند.

میعادفر گفت:طی هفته گذشته، ۳۵ مورد زمین لرزه رخ داد که بزرگترین آن در اولین روز اردیبهشت ماه، به شدت ۴.۲ ریشتر در خوی رخ داد که خوشبختانه خسارتی بر جای نگذاشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • پنجشنبه یا شنبه؛ کدامیک آخر هفته تعطیل می‌شود؟
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟