Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: باشگاه فجر پشت قباله من نیست و من با عشق تیم خود را دوست دارم.

به گزارش ایسنا، دید دیدار دو تیم فجر سپاسی و پیکان از هفته بیستم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید. علی اصغر کلانتری، سرمربی فحرسپاسی در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل پیکان اظهار کرد: درباره بازی امروز حرفی زده نشود بهتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی حرف می‌زنیم محکوم می شویم و وقتی که حرفی هم نزنیم بازهم محکوم می‌شویم.

وی افزود: تنها دلخوشی ما برای زمین بازی یک غلتک ماشینی بود که این غلتک را از ما دریغ کردند تا زمین اندکی صاف‌تر شود.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: تیم حریف جلوتر از ما می‌دانست که شرایط به چه شکلی است و از ابتدا به بازی مستقیم روی آورد ولی ما ابتدا بازی را روی زمین آوردیم اما امکان بازی نبود و سپس رو به بازی مستقیم آوردیم.

کلانتری گفت: در شرایط داغان زمین و بازی امروز موقعیت به دست آوردیم. تیمی که در این شرایط ۳ یا۴ موقعیت خوب به دست می آورد اما گل نمیزند محکوم به باخت است.

او افزود: اینکه دقیقه ۹۳ توپ ما وارد دروازه می‌شود لطف خدا است. اگر مربی تیمی‌های حریف در زمین شیراز درباره مسایل فنی حرف نمی‌زنند باید به همه بر بخورد.

سرمربی تیم فوتبال سپاسی شیراز تصریح کرد: در زمین حافظیه شیراز دلخوش به یک غلتک ماشینی بودیم که آن را هم امروز در قرن ۲۱ نداشتیم‌. ۴ موقعیت تک به تک در این زمین را به آسمان زدیم. روزی که باید در این زمین و شرایط دشوار بازی را برنده می‌شدیم‌ پیروز نشدیم. از پیمان رنجبری تشکر می‌کنم که در موقعیت تک به تک بازی جوانمردانه انجام داد و توپ را بیرون زد و این تنها جای قشنگ بازی بود.

وی در خصوص اعتراضاتش به داور گفت: در بازی ۱۰‌ تعویض انجام شده اما فقط ۳ دقیقه وقت اضافه اعلام شده است. این بازی حداقل ۶ تا ۷ دقیقه وقت اضافه داشت. برای ما همیشه شرایط به شکلی دیگر است اما از سر سوزن برای تیم‌های بزرگ نمی‌گذرند.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز بیان کرد: باشگاه فجر پشت قباله من نیست و من با عشق تیم خود را دوست دارم. این که تا الان بر روی کار مانده‌ام چون از من خواسته شده که بمانم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علی اصغر کلانتری استانی ورزشی سرمربی تیم فوتبال سپاسی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید

 

محسن گرجی مدیرکل دفتر صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت  در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ما در زنجیره تامین بخش هایی را بیش از اندازه محدود کرده ایم در حالی که باید سیاست صنعت نساجی را تأمین کنیم، ما در زنجیره این صنعت یک محدودیت هایی داریم.  

 او گفت: به طور کلی در حوزه واردات پارچه باید محدودیت های بیشتری را اعمال کنیم تا ظرفیت تولید های داخل کشور فعال تر شود، ما در تأمین مواد اولیه صنعت پارچه کشور مشکلی نداریم.  

 گرجی بیان کرد: سال گذشته، یک میلیارد و ٨٠٠ میلیون دلار واردات داشتیم که از این رقم ٧٠٠ میلیون دلار به پارچه اختصاص دارد.

او در خصوص حوزه فرش های ماشینی گفت: در حوزه فرش ماشینی تا یک میلیون دلار ظرفیت صادرات وجود دارد، اما افزایش صادرات نیاز به مجموعه اقداماتی دارد. بحث بازگشت ارز هم باید اصلاح شود که یکی از مهم ترین موانع است.

گرجی اضافه کرد: صادرات فرش ماشینی حدود ۲۸۰ میلیون دلار بوده که حدود یک سوم از کل ۷۰۰ میلیون دلار صادرات در دفتر نساجی و پوشاک را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوشی صهیونیست‌هاست
  • ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی فجر سپاسی ۰ - گل گهرسیرجان ۳
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • خلاصه بازی فجر سپاسی و گل گهر + فیلم
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین