Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مصطفی هاشمی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی همایجان سپیدان از برنامه ریزی برای پیگیری مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی استان در سطح ملی خبر داد و گفت: مشکلاتی که در سال‌های اخیر و علیرغم پیگیری‌های استانی حل نشده‌اند را با رویکردی جدید در سطوح ملی پیگیری خواهیم کرد.

او گفت: مراحل احصای مشکلاتی که تاکنون در سطح استانی حل نشده‌اند در حال انجام است و با همکاری مدیریت ارشد استان و استفاده از ظرفیت نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در سطح ملی پیگیری و رفع خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز بعنوان تکلیف قانونی، بر عملکرد شرکت‌های خدماتی نظارت خواهد کرد.

او، از تدوین واجرای طرح ویژه نظارت بر عملکرد شرکت‌های خدماتی با رویکرد حفاظت و نگهداری از تاسیسات و زیرساخت‌های شهرک صنعتی و ارائه خدمات مطلوب به صنعتگران خبر داد و گفت: چنانچه به این نتیجه برسیم شرکت‌های خدماتی در امور محوله و وظایف قانونی، کوتاهی کرده و بر اساس مقررات، پاسخگو خواهند بود.

به گفته  سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، شرکت‌های خدماتی را بازوی اصلی این شرکت در اداره امور راهبری شهرک‌های صنعتی می‌دانیم و تا زمانی که در چارچوب قانون عمل می‌کنند از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

هاشمی گفت: شهرک صنعتی همایجان سپیدان از شهرک‌های خوب استان است که همه زیرساخت‌ها در آن ایجاد و از امکانات خوبی بهره می‌برد و شرکت خدماتی این شهرک عملکرد خوبی در اداره شهرک صنعتی داشته و امیدواریم با همکاری صنعتگران بتوانیم نواقص موجود را برطرف کنیم.

او با اشاره به دغدغه صنعتگران در زمینه مشکل کم عرض بودن راه دسترس این شهرک صنعتی گفت: اصلاح راه دسترسی با هدف سهولت تردد به شهرک صنعتی با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط در دستور کار قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک های صنعتی فارس واگذاری شهرک صنعتی شرکت خدماتی شرکت های خدماتی شهرک های صنعتی شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد