Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@22:32:37 GMT

بازدید معروفخانی از واحد احیا مستقیم

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۹۰۵۸

بازدید معروفخانی از واحد احیا مستقیم

مدیرعامل فولاد هرمزگان با حضور در بین کارکنان واحد‌ احیا مستقیم و دیدار با کارکنان شیفت این واحد ، ضمن تبریک عید مبعث از تلاشهای کلیه کارکنان در تحقق اهداف شرکت تقدیر کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، عطالله معروفخانی با اشاره به لزوم بزرگداشت عید سعید مبعث گفت : مقام معظم رهبری تاکید دارند که از مبعث درس درس اخلاق، رحمت و کرامت، علم آموزی، وحدت، عزت، جهاد و مقاومت بیاموزیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ضمن تقدیر از سرمایه های انسانی این شرکت گفت : کارکنان گرانقدر شرکت فولاد هرمزگان نشان دادند که انسانهایی با اخلاق و عزتمند هستند و با تلاش شبانه روزی و ایثار ، تلاش می کنند که برای این مرز و بوم افتخار آفرینی کنند .

 معروفخانی با تبریک عید مبعث به کارکنان شیفت واحد‌ احیا مستقیم به نمایندگی از کلیه کارکنان ، تاکید کرد : بعثت یعنی امیدانسان به فردایی روشن و ما انشاالله در فولاد هرمزگان با تکیه بر شعار ما میتوانیم موانع را رفع خواهیم کرد و با راه اندازی طرح های توسعه ای و افزایش تولید، فردایی روشن تر را برای کشور رقم خواهیم زد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مقام معظم رهبری سرمایه شرکت فولاد اخلاق شبانه روزی فولاد سرمایه شبانه روزی شرکت فولاد مقام معظم رهبری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: به منظور جذب سرمایه گذار دو همایش فرصت‌های سرمایه گذاری برای شهر شیشه در هرمزگان برگزار شد که نیاز است، صنایع پایین دست این صنعت بزرگ در استان راه اندازی شود.
عادل شهرزاد گفت: بر همین اساس فعالان تجاری و اقتصادی هرمزگان، امروز در نمایشگاه صنعت شیشه با تکنولوژی روز دنیا برای ایجاد طرح‌های پایین دستی این صنعت آشنا شدند.

بیشتر بخوانید؛ بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان هم گفت: با ایجاد طرح‌های کارخانه شیشه در هرمزگان و نیاز به آشنایی بیشتر سرمایه گذاران این حوزه، از این نمایشگاه بازدید شد.
خلیل قاسمی افزود: در این بازدید از مدیران شرکت شیشه سهند برای سرمایه گذاری در استان دعوت شد.
وی افزود: مذاکراتی برای خرید خط تولید واحد‌های شهر شیشه و واحد‌های پایین دستی این صنعت توسط سرمایه گذاران و مدیران اجرایی با طرف چینی در حاشیه نمایشگاه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه ساماندهی می‌شود
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • امید تازه در پروژه ۱۰ساله لرستان/ برج‌های دوقلو احیا می‌شود؟