Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای حسن نژاد از برنامه‌ریزی برای اجرای طرح استقرار سیستم مدیریت بحران در اماکن تجاری کلانشهر تبریز خبر داد و گفت: در راستای آمادگی و مقابله با حوادث و بحران‌های طبیعی در اماکن تجاری و پیشگیری از بروز خسارات جانی و مالی در حین وقوع حوادث، مدیریت بحران با همکاری سایر دستگاه‌های مربوطه، نسبت به اجرای طرح فوق در مجتمع‌های تجاری سطح شهر اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بهره‌گیری از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های اماکن تجاری در جهت مقابله با حوادث طبیعی، توسعه مدیریت بحران محله محوری به عنوان یک اصل مهم در بحث مدیریت ریسک، تسریع در امداد و نجات و پاسخگویی به حوادث در ساعات اولیه پس از حادثه و کاهش خسارات جانی و مالی ناشی از بلایای طبیعی  از جمله اهداف و مزایای اجرای این طرح است.

اولین دوره آموزش‌های مدیریت بحران در مجتمع تجاری اطلس برگزار می شود.

بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولین مجتمع اطلس جهت اجرای طرح فوق در آن محل، دوره‌های آموزشی با محور‌های ایمنی و مدیریت بحران، اطفای حریق، فوریت‌های پزشکی و کمک‌های اولیه برای پرسنل مجتمع برگزار می‌شود و پس از برگزاری دوره‌های مذکور، گام‌های بعدی برای تشکیل تیم‌های مدیریت بحران در این مجتمع انجام خواهد شد.

 دستورالعمل اجرای طرح استقرار سیستم مدیریت بحران در اماکن تجاری، اداری و مسکونی توسط مدیریت بحران شهرداری تبریز تدوین شده و در نظر است نسبت به اجرای طرح مذکور در اماکن مسکونی و اداری نیز اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران حوادث طبیعی مدیریت بحران اماکن تجاری اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی افزود: این طرح در حال حاضر از ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و آب شرب ۱۸ هزار و ۳۰۱ نفر جمعیت را تامین خواهد کرد.   وی با اعلام اینکه عملیات اجرایی این طرح طی تفاهم نامه منعقد شده با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده است، اظهار کرد: در اجرای این طرح، ۲۰ کیلومتر لوله گذاری، اجرای ۳ باب ایستگاه پمپاژ بین راهی، احداث یک باب مخزن ذخیره ۲۰۰ متر مکعبی و حفریک حلقه چاه پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان‌دار است
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان دار است
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • لحظه انفجار چاه فاضلاب یک مجتمع تجاری در تبریز
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر