Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تابحال نام دوره‌های آموزش رایگان فروش را شنیده اید؟ آیا می‌دانید در این دوره‌ها چه چیزهایی آموزش داده می‌شود؟ ما در این مطلب قصد داریم به مبحث آموزش فروش پرداخته و به شما راهکارهایی را آموزش دهیم تا بتوانید برای رونق کسب و کار خود از بهترین و بروزترین را‌ها برای فروش استفاده کنید. همان طور که می‌دانید تولید محصولات و در اختیار داشتن آن‌ها و یا ارائه خدمات یک سوی کسب و کار است و توانمندی در فروش یک سوی دیگر، زیرا اگر شما محصول و یا کالایی را در اختیار داشته و یا مهارتی را بلد باشید اما نتوانید برای آن مشتری پیدا کرده و آن را عرضه کنید و آن را به فروش برسانید هیچ سودی از آن‌ها عاید شما نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس اگر می‌خواهید تحولی در کسب و کار خود ایجاد کنید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید؟

فروش یعنی چه؟

فرقی نمی‌کند شما چه نوع کسب و کاری داشته باشید، یک مغازه کوچک دارید و یا مدیر یک برند خاص هستید، استارت آپی را برای ارائه خدماتی خاص راه‌اندازی کرده‌اید و یا یک شرکت بزرگ دارید، در تمامی این کسب و کارها فروش صحیح ضامن بقای آن‌ها است. هنگامی که می‌توانید یک کالا و یا خدمات خود را به مشتری یا کاربر عرضه کنید نه تنها می‌توانید کسب و کار خودتان را حفظ کنید، بلکه سود مالی هم نصیبتان خواهد شد زیرا بقای زندگی هر انسانی در گرو شغلی است که انجام می‌دهد. نکته مهم دیگر آن است که شاید در گذشته این اندازه رقابت بین مشاغل مختلف وجود نداشت و در هر شهری شاید یکی دو مغازه بودند که در یک حوزه فعالیت می‌کردند اما در حال حاضر اینطور نیست و ده‌ها و صدها نمونه از یک شغل در یک شهر مشغول به فعالیتند. همچنین با راه افتادن کسب و کارهای آنلاین در سال‌های اخیر بخش زیادی از کسب و کارها، کالا و خدمات خود را به جای حضور فیزیکی به صورت اینترنتی ارائه می‌کنند. بنابراین بازار رقابت بسیار داغ است و افرادی می‌توانند در این رقابت پیروز باشند که آموزش فروش را پشت سر گذاشته باشند و یا در دوره‌های آموزش رایگان فروش که توسط برخی از اساتید ارائه شده شرکت کرده باشند.

اگر کمی دقت کنید خواهید دید که همه ما از صبح تا شب در حال فروش هستیم، یکی خدماتش را می‌فروشد، یکی علمش را، دیگری مهارتش را و فرد دیگری نیز هم کالایی که تولید کرده را و شاید سخت‌ترین نوع فروش زمانی باشد که کسی بخواهد اندیشه و تفکراتش را بفروشد. پس در مقابل آن نیاز به حمایت مشتری‌هایش دارد. اما این حمایت و در پی آن بیشتر شدن تقاضا و درخواست‌ها چگونه امکان پذیر می‌شود؟

فروشنده توانا به چه کسی گفته می‌شود؟

در دوره‌های آموزش رایگان فروش به سه رکن اصلی فروش به طور کامل پرداخته شده و فاکتورها و المان‌های مهمی که در آن نقش دارند آموزش داده می‌شوند.

فعالیت‌هایی که قبل از فروش باید به آن پرداخته شود.

وقتی صحبت از آموزش فروش به میان می‌آید، بیشتر آن بخش از فروش به ذهن ما خطور می‌کند که کالا یا خدماتی را می‌دهیم و در مقابل آن پول دریافت می‌کنیم. اما اینگونه نیست زیرا یک سری فعالیت‌ها وجود دارد که پیش از این بخش باید انجام گیرد و شامل موارد زیر می‌شود که این موارد در دوره آموزش رایگان فروش به علاقمندان آموزش داده می‌شود.

بازاریابی و پیش بینی مراحل فروشدستیابی به تکنیک‌ها و مهارت‌های جدید فروشپیدا کردن درک درست از آن چه در بازار می‌گذردشناسایی دغدغه و خواسته مشتریانآموزش مهارت مذاکره

انجام عملیات فروش یا فروختن کالا و خدمات

در این بخش با کارهایی که پیشتر انجام شد مشتری قانع می‌شود که کالا و یا خدمات شما مناسب اوست و اقدام به خرید می‌کند. اما در این بخش نیز شما باید مراتب و کارهای خاصی را انجام دهید به عنوان مثال:

تعیین قیمت مناسب برای یک محصول و یا خدماتچگونگی عقد قرار داد با مشتریدر نظر گرفتن تخفیفنحوه دریافت پول از مشتری و بازپرداخت آن

همگی جزء کارهایی است که یک فروشنده توانا باید بتواند برای آن‌ها برنامه ریزی داشته باشد و به صورت هدفمند و با نگاهی به آینده آن را انجام دهد.

فعالیت‌ها و کارهایی که پس از فروش باید انجام گیرد

اگر در دوره‌های آموزش فروش شرکت کرده باشید و یا مطالب منتشر شده در این زمینه را مطالعه کرده باشید، می‌دانید که پروسه فروش تنها به بازاریابی و یافتن مشتری و انجام مراحل فروش خلاصه نمی‌شود و تازه پس از این مراحل کار اصلی شما آغاز خواهد شد. اگر مایلید کسب و کار شما دوام پیدا کند باید مشتری مداری را سرلوحه کار خود انجام داده و رضایت وی را جلب نمایید. بنابراین باید کارهایی را انجام دهید که مشتری برای شما باقی بماند و برای خرید و دریافت خدمات رقیب شما را انتخاب نکند.

طراحی روش‌های خاص ارتباط با مشتریارائه تخفیف و شرکت دادن مشتری‌های دائمی و جدید در کمپین‌ها و اقدامات تازهشنیدن پیشنهادات و انتقادات مشتریان و توجه به آن‌ها

همگی می‌توانند در جلب رضایت مشتری و باقی ماندن آن‌ها در چرخه فروش شما نقش داشته باشد.

وب سایت محمد وفایی

شاید شما هم به این موضوع فکر کرده باشید که بسیاری از افراد ثروتمند شرایطی برایشان مهیا شده که به ثروت و پول زیادی دست پیدا کرده‌اند. اما می‌توان از جنبه دیگری به موضوع ثروتمند شدن نگاه کرد. بسیاری از ثروتمندان در برهه‌ای از زمان توانسته‌اند با در نظر گرفتن توانایی خود، توجه به نیاز مشتری، انجام اقدامات لازم، قدم برداشتن، حرکت کردن و به اصطلاح ریسک کردن به موفقیت دست یابند و این موفقیت را حفظ نمایند.

پس شما هم می‌توانید به شرط آن که استعدادهای خود را بشناسید و با شرکت در دوره‌های آموزش رایگان فروش و سایر آموزش‌هایی که می‌تواند به شما در این مسیر کمک نماید، کار خود را آغاز کره و پله پله جلو بروید. وب سایت محمد وفایی برای ایجاد این هدف و تغییرات و همچنین ارائه خدمات مشاوره، آموزش‌های حضوری و غیر حضوری متنوعی را فراهم کرده که می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید. برای اطلاع از دوره آموزش فروش و سایر آموزش‌های این مجموعه پیشنهاد می‌کنیم سری به وب سایت https://mohammadvafaei.com/ بزنید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فروش محصولات خدمات دوره های آموزش آموزش فروش کسب و کار کار خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

ایسنا/کرمان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی و واریز مبلغ به حساب آن دستگاه‌ها، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند. 

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی هشتم اردیبهشت ماه با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن اظهار کرد: اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی در اجرای مولدسازی، اقدامات لازم را انجام دهد. 

وی با اشاره به تصمیم گیری درباره املاک مازاد آموزش و پرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی استان کرمان در روزهای اخیر بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها وارزی شده است.

معاون استاندار کرمان مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند. 

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶۵۰۰ میلیارد تومان از مرکز برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان کرمان مانند تکمیل سد نساء بم، ساختمان آموزش و پرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • ترجیح می‌دهیم فیلترمان کنند تا اینکه پلتفرم خود را بفروشیم
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود