Web Analytics Made Easy - Statcounter

تأسیسات و مخازن ذخیره‌سازی محصولات صادراتی و اسکله مستقل بیدبلند خلیج فارس در ماهشهر روز پنجشنبه با حضور وزیر نفت، به بهره‌برداری رسمی می‌رسد.

به گزارش «انرژی امروز» از نیپنا به نقل از روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در آستانه بهره‌برداری رسمی از تأسیسات ذخیره‌سازی و اسکله بیدبلند خلیج فارس در ماهشهر و عقد هشت قرارداد همسو با اجرای طرح جمع‌آوری گازهای همراه نفت، اظهار داشت: پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس و خطوط لوله این مجتمع سال گذشته به بهره‌برداری رسمی رسید و از آنجاکه عملیات اجرایی تأسیسات ذخیره‌سازی و اسکله شرکت به دلیل اختلاف فاز یک سال و نیم دیرتر از ساخت پالایشگاه آغاز شده بود، هم‌اکنون آماده افتتاح رسمی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود امین‌نژاد، با اشاره به اینکه محصولات صادراتی پالایشگاه گازبیدبلند خلیج فارس از زمان بهره‌برداری تاکنون با امکانات موجود پتروشیمی بندرامام راهبری می‌شد، تصریح کرد: پیش‌راه‌اندازی و راه‌اندازی تأسیسات ذخیره‌سازی و اسکله بیدبلند خلیج فارس از اوایل بهمن‌ماه امسال آغاز شد و هم‌اکنون آماده بهره‌برداری رسمی است که اسکله این شرکت به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نام‌‌گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس تأکید کرد: با بهره‌برداری از تأسیسات و مخازن ذخیره‌سازی محصولات و اسکله مستقل بیدبلند خلیج فارس در مجیدیه بندرماهشهر، زنجیره تولید بیدبلند خلیج فارس تکمیل می‌شود.

امین‌نژاد، سرمایه‌گذاری انجام‌شده در ساخت تأسیسات و مخازن ذخیره‌سازی و اسکله مستقل بیدبلند خلیج فارس را ۲۷۰ میلیون یورو اعلام کرد و گفت: این پروژه با ظرفیت صادرات سالانه ۲ میلیون تن محصولات ارزشمند پروپان، بوتان، پنتان پلاس در زمینی به مساحت ۶۴ هکتار اجرا شده است.

برچسب هابندر ماهشهر شرکت پالایش گاز بید بلند و مسجد سلیمان شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (هلدینگ خلیج فارس)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: بندر ماهشهر شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس هلدینگ خلیج فارس آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو بیدبلند خلیج فارس مخازن ذخیره سازی بهره برداری رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ این مدرسه با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان توسط موسسه خیریه نیک گامان جمشید (تهران) با حضور خیر، مسئولین استانی و شهرستانی، اهالی روستا به بهره برداری رسید.

این مجموعه آموزشی دارای زمین چمن مصنوعی بوده که سومین مدرسه دارای زمین چمن در سطح شهرستان خنداب است.
در سه سال گذشته بیش از ۳۰ طرح آموزشی، پرورشی، کیفیت بخشی مدارس، فرهنگی، ورزشی در سطح شهرستان کلنگ زنی شده یا به بهره برداری رسیده است.
سال گذشته تعداد طرح‌های نیمه تمام مردمی و مشارکتی آموزشی در استان ۱۲۹ طرح بود که ۴۵ طرح آن به اتمام رسیده و سهم شهرستان خنداب ۸ طرح بود که افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • فیلم | تجربه واگذاری لکوموتیوهای آلستوم به مپنا، برای مدعیان خصوصی سازی کافی است
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • توافق خصوصی‌سازی و هلدینگ خلیج فارس بر تغییر نام استقلال
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • نمونه‌های دریایی ایران در مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران ذخیره می‌شود