Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بی‌شک مهم‌ترین هیئت ورزشی یک استان در میان همه هیئت‌های ورزشی هیئت فوتبال است چرا که فوتبال بیش از سایر رشته‌ها هوادار دارد.

در کهگیلویه و بویراحمد یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد انجام وظیفه می‌کند که به شرط استفاده درست، ظرفیتی بزرگ برای فوتبال استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداداد افشاریان همچنین پس از انتخاب به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد عبدالحسین آشتیانی را به عنوان دبیر خود انتخاب کرد آشتیانی بنا به گفته بیشتر کارشناسان فوتبال و اهالی این رشته ورزشی سعی بر تعادل در هیئت و کم کردن حاشیه‌ها داشته اما در یک سال اخیر بنا به دلایلی که خود آشتیانی آن را حاشیه‌سازی و حاشیه‌پردازی دیگران می‌داند ارتباط خود را با هیئت فوتبال و افشاریان قطع کرد.

اما بعد از گذشت ۱۱ ماه اکنون عبدالحسین آشتیانی به عنوان دبیر به این هیئت بازگشته و در یکی از اولین روزهای کاری خود اعضای هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها را فراخواند تا در نشستی با آنها وضعیت فوتبال را سر و سامان بخشد.

آشتیانی در این نشست با بیان اینکه بعد از یازده ما به فوتبال برگشتم یادآور شد: شاید یکی از دلایل مشکلات در فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بی‌نظمی‌ها باشد که موجب شده علی‌رغم همه توانمندی ها و نیروهای با استعدادی که داریم میان خودمان اختلاف ایجاد شود.

وی با بیان اینکه رشته ورزشی فوتبال یکی از رشته های مهم در سالم‌سازی جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است خطاب به روسای هیئت های فوتبال شهرستان‌ها گفت: شما باید به دنبال ساختن جامعه سالم در شهرستان‌های خود باشید چراکه فرزندان ما بیش از هر رشته ورزشی به فوتبال علاقه‌مند بوده و فوتبال می‌تواند آنها را در برابر آسیب‌ها بیمه کند.

این مسئول با انتقاد شدید از بی نظمی‌ها در همه عرصه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد که ریشه در فوتبال نیز دوانده است گفت: ما و افشاریان هیچ گونه اختلافی با هم نداشتیم و سوء تفاهم‌ها بر اثر حاشیه سازی دیگران بوده است ما همواره در کنار هم بوده ایم اکنون نیز در کنار او بوده و از او حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه بعضی ها در فوتبال حرف ایجاد کرده و دنبال فاصله انداختن هستند گفت: این افراد فوتبال را به چالش کشاندند هدف آنها این است که با ایجاد اختلاف و حاشیه اجازه رشد و پیشرفت و توسعه به فوتبال استان را ندهند.

آشتیانی با بیان اینکه در خانه و دور از فوتبال بودن آرامش بیشتری به ما داده بود گفت:  اما برای خدمت به فرزندان محروم استان کهگیلویه و بویراحمد همه باید از آرامش خود صرف نظر کنیم باید پای کار بیاییم و حرف یکدیگر را بشنویم و حرمت یکدیگر را نگه داریم.

وی با بیان اینکه به خاطر فوتبال استان و برای حمایت از افشاریان به عنوان عضوی از هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و فرزند استان دوباره وارد این وادی شدیم گفت: یک سال مورد بی‌مهری قرار گرفتیم اما به خاطر همه زحمات شما برگشتیم و تلاش خواهیم کرد تا جایگاه فوتبال استان ارتقا پیدا کند.

آشتیانی با بیان اینکه در فوتبال می بایست دوستی ها را برقرار کرد و حاشیه‌ها را کمتر دنبال کرد افزود: نباید فوتبال را به خاطر مسائل کوچک خرد کنیم حرکت ها باید بر اساس صداقت و پاکی باشد.

وی گفت: تیم داران هزینه زیادی می‌کنند ناسزا می شوند و برخی هواداران آنها را مورد ناسزا قرار می‌دهند حتی یک توپ نداریم به آنها بدهیم پس باید حرمت آنها را حفظ کنیم و بهترین راه برای حفظ حرمت آنها این است که حق آنها ضایع نشود.

آشتیانی تصریح کرد: البته در این بین اشتباه غیرقابل انکار است اما قدرت فوتبال باید در مستطیل سبز رقم بخورد.

وی با بیان اینکه بعد از یازده ما برگشتیم و افتخار می‌کنیم که در خدمت مجموعه فوتبال استان هستیم گفت: افشاریان امروز به عنوان یک نیروی ملی مایه افتخار ورزش و فوتبال استان است باید در استان کار خود را به خوبی انجام دهیم تا او هم بتواند در تهران به وظایف خود در مجموعه هیئت رئیسه و کمیته داوران بپردازد.

در ادامه هر یک از روسای هیئت های فوتبال شهرستان ها به موضوعات مختلف پرداختند همگی آنها از جمله دلباز رئیس هیئت فوتبال شهرستان کهگیلویه با ابراز خوشحالی از حضور مجدد عبدالحسین آشتیانی در مسند دبیر هیئت فوتبال استان تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های خود بهترین استفاده را کرده و سعی در دور کردن حاشیه ها از فوتبال داشته باشیم.

 در ادامه رئیس هیئت فوتبال شهرستان باشت با بیان اینکه اگر انتقادی از آقایان افشاریان و آشتیانی داشتیم اما از امروز این انتقادات و گلایه‌ها را کنار خواهیم گذاشت گفت: اعتقاد داریم که همه مشکلات به دلیل حاشیه ها بوده که باید از آن پرهیز شود.

صادقی گفت: از رئیس و دبیر هیئت فوتبال می‌خواهیم همانند حمایت از داوران از هیات‌های شهرستانی نیز حمایت لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه دبیرخانه هیئت‌های فوتبال شهرستان ها باید فعال باشند اما هنوز کم ترین و کوچکترین امکانات را ندارند گفت: دوره آن گذشته که با دست نامه بنویسیم هیئت‌های فوتبال شهرستانی باید به تجهیزاتی مثل کامپیوتر و سایر ملزومات مجهز باشند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان بهمئی نیز از برخی تفکرات در هیئت فوتبال استان که مخالف آموزش در شهرستان‌ها هستند به شدت انتقاد کرد و گفت: هیئت های شهرستانی باید به دنبال درآمدزایی باشند و اگر درآمدی حاصل نشود چگونه می توان فوتبال را با این همه هزینه مدیریت کرد.

رئیس هیئت فوتبال گچساران نیز در این نشست با بیان اینکه فوتبال هیچ نفع و سودی برای هیچ کدام از ما به عنوان روسای هیئت های فوتبال و همچنین اعضای هیئت فوتبال استان نداشته است گفت: امروز از بازگشت مهندس عبدالحسین آشتیانی به فوتبال خوشحال باشیم امیدواریم که آشتیانی و افشاریان در تصمیم گیری های خود یک نفر باشند.

رئیس هیئت فوتبال لنده نیز با بیان اینکه هر آنچه در این شهرستان هزینه می شود به واسطه ارتباطات خوب هیئت فوتبال لنده با مسئولان شهرستانی است، گفت: بدون هیچ منتی در حال خدمت به فوتبال این شهرستان هستیم و برای توسعه و پیشبرد اهداف فوتبالی در لنده حاضر به هر هزینه‌ای از جیب خود نیز هستیم.

در ادامه همایونفر یکی دیگر از اعضای هیئت فوتبال استان با بیان اینکه می‌بایست هر یک از اعضای هیئت فوتبال شهرستان‌ها به دنبال حمایت از فوتبال استان باشند گفت: خوشبختانه اکنون افشاریان در صدر مجموعه تصمیم‌گیری فوتبال کشور قرار داشته و باید در استان از او حمایت کنیم به فکر تخریب یکدیگر نباشیم تا بتوانیم مانند استان‌های دیگر فوتبال پویا داشته باشیم متاسفانه اکنون در لیگ های کشوری وضعیت خوبی نداریم و به دلیل همین حاشیه ها بوده که فوتبال کهگیلویه و بویراحمد دچار رکود شده است.

آشتیانی در پایان با گلایه شدید از مسئولان استانی به دلیل نداشتن تفکر ورزشی و تفکر فوتبالی گفت: چرا نباید شهرستان‌های ما زمین در اختیار داشته باشند.

دبیر هیئت فوتبال استان با اشاره به موضوع دخالت سیاسیون در فوتبال گفت: خوشبختانه رشته فوتبال رشته‌ای است که کسی نمی تواند در آن دخالت کند هر چند حرف همه را گوش می‌دهیم و به خرد جمعی اعتقاد داریم اما به هیچ وجه دخالت سیاسیون را در فوتبال استان نمی‌پذیریم.

وی گفت: فوتبال را تنها باید فوتبالی‌ها اداره کنند تاکنون هر فشاری از سوی سیاسیون وارد شده زیر بار نرفته ایم و انتظار نداشته باشند که سیاست را در فوتبال دخالت دهیم.

آشتیانی با بیان اینکه تا هنگامی در مسند دبیری فوتبال استان قرار دارم اجازه دخالت سیاسیون را در این رشته ورزشی نخواهم داد گفت: در صورتی که سیاسیون درصدد دخالت در فوتبال کهگیلویه و بویراحمد باشند از همه ظرفیت‌ها و رسانه‌ها برای روشنگری استفاده خواهم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه مسائل امنیتی ربطی به مسائل سیاسی ندارد و خوشبختانه نیروهای امنیتی همواره به عنوان یار در کنار فوتبال بوده و دخالتی هم در فوتبال نداشته اند گفت: برخی آسیب‌ها و مشکلاتی را که شاید خودمان ندانیم برای بهبود روند کار آنها گوشزد می‌کنند تا بتوانیم کارها را بهتر پیش ببریم اما سیاسیون و نمایندگان بدانند که هیچ پیشنهادی از سوی آنها برای عزل و نصب ها و سایر موارد در دستور کار قرار نخواهد گرفت.

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس هیئت فوتبال هیئت های فوتبال شهرستان ها استان کهگیلویه و بویراحمد هیئت فوتبال شهرستان هیئت فوتبال استان رئیس هیئت فوتبال فوتبال استان هیئت فوتبال رشته ورزشی اعضای هیئت حاشیه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کهگیلویه از برگزاری اجلاس شهدای کهگیلویه با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار مصطفی مثنوی، ظهر امروز _یکشنبهنهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد، اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با سخنرانی محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور ساعت ۲۰:۰۰ روز دوشنبه، دهم اردیبهشت در دانشگاه آزاد اسلامی شهر دهدشت برگزار می‌شود.

وی افزود: نخستین کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۵ برگزار شد و دومین کنگره نیز از روز ششم اردیبهشت سال‌جاری آغاز شده است.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجلاس بزرگداشت شهدا در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و اولین اجلاس روز ششم اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی و حضور گسترده مردم در شهر گچساران برگزار شد.

سیدعلی‌اصغر پوربهشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در نشست خبری که به مناسبت اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه برگزار شد، اظهار کرد: از همراهی و همکاری خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای کهگیلویه در پوشش برنامه‌های اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان و انعکاس اخبار این اجلاسیه قدردانی می‌کنم و از روحیه بسیجی خبرنگاران جز این انتظاری نیست.

وی افزود: ستاد اجرایی اجلاس شهرستان و شورای سیاست‌گذاری کنگره و اجلاس شهدا با تشکیل ۱۷ کمیته مختلف، مأموریت خود را آغاز کرد.

پوربهشت با بیان اینکه از زمان آغاز ستاد اجرایی اجلاس تاکنون بیش از پنج هزار برنامه در سطح شهرستان اجرا شده‌است، تصریح کرد: هدف از برگزاری کنگره ملی شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و انتقال آن‌ها به نسل جدید است.

وی خاطرنشان کرد: از ۴۱۲ شهید والامقام شهرستان در حال حاضر تنها والدین کمتر از ۵۰ شهید در قید حیات هستند و ضرورت دارد با برگزاری اجلاس مختلف فرهنگ ایثار و شهادت را سینه‌به‌سینه به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

رئیس ستاد اجرایی اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه گفت: با همکاری و مشارکت شهرستان‌های چهارگانه تاکنون تعداد ۳۸۱ برنامه و یادواره شهدا در قالب‌های گوناگون برگزار شده است.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده تاکنون در سطح شهرستان افزود: سرکشی و تجلیل از همه خانواده شهدا، جانبازان بالای ۵۰ درصد و آزادگان، تجلیل از ۵۵۰ نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس که نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشتند، کاشت دو هزار نهال در عرصه‌های منابع طبیعی و معابر به نیابت از شهدا و توزیع تعداد ۲۲۰ فقره جهیزیه هر کدام به نام یک شهید والامقام از جمله برنامه‌های اجرا شده در سطح شهرستان هستند.

کد خبر 748754

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏