Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس اویسی گفت: دانشگاه پیام نور امسال نیز آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد را برای پذیرش دانشجو ویژه مهرماه ۱۴۰۱در گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، منابع طبیعی و هنر برگزار خواهد کرد.

او  زمان برگزاری آزمون دانش‌پذیری را در روز جمعه ۲۴ تیرماه سال آینده اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان با دارا بودن ۲ رشته کارشناسی ارشد (تاریخ با گرایش‌های تاریخ اسلام و تاریخ جهان و اقتصاد اسلامی می‌تواند پذیرای متقاضیان در صورت قبولی در آزمون فراگیر باشد.

رییس دانشگاه پیام‌نور سیستان و بلوچستان از افزایش ۶ رشته جدید؛ زبان شناسی اجتماعی، ژئومورفولوژی نظری، روانشناسی شناختی، مدیریت دولتی (مدیریت منابع انسانی)، مدیریت صنعتی (تولید و عملیات) و شیمی کاربردی به دفترچه راهنمای بیست و دومین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور خبر داد و از تمامی داوطلبان خواست با مطالعه دقیق دفترچه راهنما که توسط سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد، نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

او گفت: در بحث تسهیلات به دانشجویان در مقاطع مختلف وام تحصیلی پرداخت می‌شود  در مقطع کارشناسی ارشد تا چهار ترم تحصیلی در هر ترم ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و در مقطع کارشناسی نیز تا هشت ترم در هر ترم یک میلیون و۳۰۰ هزار تومان وام دانشجویی ارائه می‌شود.

اویسی  گفت:  سوالات آزمون فراگیر از منابعی است که در دوره دانش‌پذیری به دانشجویان معرفی شده  دانشجویانی که با موفقیت دوره دانشپذیری را بگذرانند به عنوان دانشجوی دانشگاه پیام نور شناخته شده وپس از این آزمون یک ترم تحصیلی خود را سپری کرده و برای ترم بعدی ثبت نام خواهند کرد.

او گفت: اطلاعات تکمیلی و نحوه برگزاری کلاس‌های مهرماه ۱۴۰۱ از طریق پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.sb.pnu.ac.ir اطلاع رسانی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور پذیرش دانشجو دانشگاه پیام نور کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز

اسامی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.

قرار بود پذیرفته‌شدگان، ۳ روز پس از اعلام نتایج یعنی از چهارشنبه ۵ اردیبهشت به درگاه my.medu.ir مراجعه و فرم های مربوطه را تکمیل کنند اما بخش «جذب و استخدام _ کارا» فعال نبود و این موضوع داوطلبان را با چالش مواجه کرده بود.

پیگیری خبرنگار ما از مسئولان آموزش و پرورش حاکی از این است که این سامانه از امروز فعال می‌شود. همچنین به داوطلبان برای ثبت اطلاعات و بارگذاری مدارک فرصت کافی داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • امکان بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟