Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتظار می‌رود شرکت اپل، نسل سوم گوشی آیفون SE را در این ماه معرفی کند و تحقیقات انجام شده توسط iMore نشان می‌دهد که آیفون SE ۲ در حال خروج از بازار است.

به گزارش فون آرنا؛ گوشی هوشمند آیفون SE ۲ به یک کالای کمیاب تبدیل شده است و اکنون در فروشگاه‌های فیزیکی مختلف اپل، اپراتور‌ها و نمایندگی‌های فروش شخص ثالث موجود نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دستگاه در سال ۲۰۲۰ با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه شد و در حال حاضر ارزان‌ترین گوشی اپل است. این گوشی دارای طراحی شبیه آیفون ۸، صفحه نمایش ۴.۷ اینچی LCD و دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی است.

این دستگاه از A۱۳ Bionic استفاده می‌کند و در سه پیکربندی ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی، ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی و سه رنگ مشکی، سفید و قرمز ارائه شده است. البته تولید مدل ۲۵۶ گیگابایتی سال گذشته، پس از معرفی گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۳ متوقف شد.

به نظر می‌رسد که موجودی گوشی هوشمند آیفون SE ۲ در ایالات متحده آمریکا، کانادا و بریتانیا شروع به اتمام کرده است و فقط برخی از پیکربندی‌ها در برخی از فروشگاه‌های شهر‌های بزرگ ایالات متحده موجود است.

فروشگاه‌های کلیدی در کانادا نیز ظاهراً منابع محدودی دارند و بررسی فروشگاه‌های معروف انگلیس نیز وضعیت مشابهی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید

ویژگی در محصولات اپل که به سلامت شنوایی کمک می‌ کند

 

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند گوشی ارزان آیفون SE ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۰۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، ایکنا به نقل از دیلی صباح نوشت: نسخه‌ای دست‌نویس از قرآن که به سفارش منیره سلطان، دختر سلطان عبدالمجید اول عثمانی، در حراجی ساتبیز در لندن به فروش گذاشته شده بود  به قیمت ۱۱۴۳۰۰ پوند (تقریباً ۱۴۴۰۰۰ دلار) به فروش رسید و رکوردی را در این حراجی با عنوان «جهان اسلام و هنرهای هند» به ثبت رساند.

در این حراجی آثار متعددی به فروش رفت. قرآنی که با تذهیب استادانه به سفارش منیره سلطان در سال ۱۸۶۰ ساخته شد، به قیمتی بی‌سابقه فروخته شد. این اثر که توسط ابراهیم حقی، خطاط و صوفی مشهور اهل ارض روم در امپراتوری عثمانی نوشته شده بود، بین ۷۰ تا ۹۰ هزار پوند قیمت‌گذاری شده بود که در نهایت یک خریدار به قیمت ۱۱۴۳۰۰ پوند آن را خریداری کرد.

این اثر که به سفارش ابراهیم الهامی پاشا، شوهر منیره سلطان تولید شد یکی از بهترین نمونه‌های هنر ترکی محسوب می‌شود که ویژگی‌های هنر قرن هجدهم و به‌ویژه قرن نوزدهم عثمانی را نشان می‌دهد. در این حراج علاوه بر آثار مختلف خوشنویسان عثمانی، اقلام دیگری مانند کاشی‌های ازنیک، سجاده‌های نماز ابریشمی، گلیم، خنجر و چندین جام به قیمت هزاران پوند فروخته شد.

از جمله آثار دیگری که در این حراج فروخته شد، یک قرآن به خط نسخ متعلق به سال ۱۸۰۴ نوشته خطاطی به نام مصطفی رکیم و یک دفتر تمرین خوشنویسی متعلق به دهه ۱۷۳۰ به خط محمد شهری بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • جانشین کلوپ در لیورپول معرفی شد
  • بیت‌ کوین کمیاب‌ترین دارایی دنیا شد
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی