Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:09:22 GMT

استاندار: بازار ایلام به صورت روزانه باید پایش شود

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۶۰۹۱

استاندار: بازار ایلام به صورت روزانه باید پایش شود

به گزارش ایرنا، حسن بهرام نیا عصر پنجشنبه در نشست اضطراری ستاد تنظیم بازار استان، نظارت بر بازار و توزیع کالاها را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: اگر نظارت نباشد، هرج و مرج به وجود می‌آید در این راستا از هم اکنون باید اسامی و لیست بازرسان به استانداری اعلام و کشیک تعیین شود تا در ایام تعطیلات هم بازرسی‌ها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این موضوع که نظارت بر بازار به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده و در استان نیز هیچ توجیهی برای عدم نظارت بر بازار پذیرفته نمی‌شود، یادآور شد: اگر سازمان جهاد کشاورزی استان برای نظارت بر بازار کمبود نیرو دارد، باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که از نیروهای سایر معاونت‌ها استفاده و به جمع بازرسان اضافه کند زیرا بهانه عدم نیروی کافی در این حوزه پذیرفتنی نیست.

استاندار ایلام با اشاره به در پیش بودن عید نوروز و ماه مبارک رمضان بر افزایش نظارت ها بر بازار استان تاکید کرد و افزود: در حوزه ذخیره سازی مرغ در سردخانه‌ها لازم است پشتیبانی امور دام پیگیری ها در ارتباط با نیازهای استان در دستور کار داشته باشد.

بهرام نیا در خصوص تامین میوه شب عید بیان کرد: باید میوه تهیه شده دولتی از طریق بازرسان کمیته راهبردی مورد ارزیابی کیفی و کمی قرار گیرد.

وی با عنوان این مطلب که نرخ میوه‌های دولتی حداقل باید ۱۰ درصد زیر قیمت بازار آزاد توزیع شود، اضافه کرد: اگر کیفیت میوه‌ها مطلوب بود، بازرسان دستور توزیع را صادر کنند و اگر غیر از این باشد آنها را به اتحادیه تعاون روستایی کشور برگردانند زیرا این اتحادیه به عنوان مباشر تامین موظف به تهیه میوه با کیفیت شب عید در ایلام است.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه استان ایلام تولیدکننده و صادرکننده گوشت مرغ به استان‌های همجوار است، بیان کرد: باید مردم ایلام مرغ تولیدی خود را حداقل کیلویی ۲ هزار تومان ارزان‌تر نسبت به دیگر استان‌ها تهیه کنند زیرا ما نمی‌توانیم هم تولید کننده باشیم هم مرغ را گران‌تر از دیگر استان‌ها بخریم.

وی افزود: فرمانداران باید به صورت روزانه نظارت بر شیوه توزیع نهاده‌های دامی استان داشته و به صورت ماهانه به استانداری گزارش کنند.

بهرام نیا به موضوع کیفیت و کمیت نان در استان اشاره کرد و افزود: برای نوسازی و به روز کردن دستگاه‌ها در نانوایی‌ها مهلت تعیین شده و کماکان بر سر قرار خود هستیم و در زمان مقرر باید گزارش‌های لازم ارائه شود.

برچسب‌ها ایلام حسن بهرام نیا ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام حسن بهرام نیا ستاد تنظیم بازار ایلام حسن بهرام نیا ستاد تنظیم بازار بهرام نیا بر بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای بختیاری زاده مدیر عامل سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری تهران گفت: ۱۰ بازار میوه و تره بار جدید در تهران افتتاح می‌شود و قصد داریم تا پایان سال ۴۰ بازار میوه و تره بار دیگر در تهران احداث کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • پایش کیفیت آب لرستان در ۲۴ آزمایشگاه
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده