Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قضائی قوه قضائیه با بیان جزئیات عفو و تخفیف مجازات محکومین به مناسبت عید مبعث، از عفو و تبدیل محکومیت دو محکوم به اعدام خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه؛ حجت‌الاسلام رحیمی، معاون قضائی قوه قضائیه با اشاره به موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به مناسبت مبعث حضرت محمد(ص) اظهار کرد: در این مرحله 741 نفر مورد عفو و تخفیف مجازات قرار گرفتند که از این تعداد  2 مورد از معفووین جزو محکومین اعدام بودند که مجازات آنها تبدیل شد و 2 مورد نیز در اجرای ماده 20 در لیست عفو قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی با بیان اینکه 543 مورد از معفووین عید مبعث امسال جزو محکومین دادگستری بودند، گفت: همچنین در این عفو، 8 مورد مربوط به سازمان قضائی نیروهای مسلح و 186 مورد مربوط به سازمان تعزیرات حکومتی نیز وجود داشتند.

معاون قضائی قوه قضائیه افزود: در این مرحله 446 مورد عفو منتهی به آزادی  و  295 مورد عفو منتهی به تخفیف یا تبدیل مجازات وجود داشت.

آزادی 6362 زندانی غیرعمد از ابتدای سال؛ اصفهان در صدر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضائیه زندان قوه قضائیه زندان عفو و تخفیف مجازات قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم

تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.

به گزارش مشرق، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • کشف بیش از ۴۴۰۰ سلاح گرم در کرمان
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ سلاح گرم در کرمان
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • کشف بیش از ۴ هزار قبضه سلاح گرم در استان کرمان طی سال گذشته
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • جزئیاتی از مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه