Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا رشیدی نژاد ظهر شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در کرمان از کاهش ۱۰ درصدی موارد بستری بیماران کرونایی در استان کرمان خبر داد و گفت: یکی از شهرستان‌های کرمان نیز امروز در وضعیت زرد قرار گرفته است.

وی افزود: ۷۵۰ نفر در کرمان هم اکنون بستری هستند که تست ۵۰ درصد آنها مثبت است و متأسفانه ۴۰ نفر به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی نژاد بیان کرد: روند مراجعات بیماران سرپایی هم کاهش یافته است و پیش بینی ما این است روند نزولی ادامه یابد اما چون تعداد بستری‌های هفته‌های گذشته بالا بوده احتمالاً موارد فوتی همچنان بالا خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد: از روند مراجعه برای واکسیناسیون راضی نیستیم و انتظار داریم مردم استقبال بیشتری انجام دهند.

وی گفت: باید در این زمینه فرهنگ سازی انجام شود در غیر این صورت احتمال ابتلاء و مرگ افرادی که واکسن نزده اند و یا روند را تکمیل نکرده اند همچنان وجود دارد.

کد خبر 5439230

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان سفر استانی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مبعث شیوع کرونا گرد و غبار گردشگری جهاد تبیین اردبیل مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران

یاسر شریفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر گفت : نقش تغذیه اصولی در کاهش آفات و بیماری های نخلستان در طرح ترویجی پایین به بالا در سطح ۶۰ هکتار از نخلستانهای خرمشهر بررسی شد.

او از برگزاری برنامه های ترویجی در جهت کاهش آفات و بیماری ها در نخلستان خبر داد و گفت : بررسی نقش تغذیه اصولی در کاهش آفات و بیماری های نخلستان در طرح ترویجی پایین به بالا در سطح ۶۰ هکتار از نخلستانهای این شهرستان انجام شد.

این مسئول گفت : تغذیه اصولی و صحیح، نقش مهمی در مدیریت تلفیقی آفات دارد و در این برنامه های آموزشی ترویجی که طبق دستورالعمل طرح ترویجی پایین به بالا اجرا خواهد شد نقش این عامل  در کاهش میزان آسیب آفات و بیماری ها در در نخلستان های این شهرستان بررسی و برای کشاورز شرح داده میشود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ۶۴ درصد حجم سدها پر شد/ بارش‌ها چقدر بالا رفت؟
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • رابطه استفاده از آسانسور با کاهش عمر
  • روند کاهشی جرم سرقت در استان کرمان
  • واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره
  • قیمت نفت از نردبان عوامل مثبت بالا رفت
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد
  • پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد