Web Analytics Made Easy - Statcounter

فهرست تصرفات حریم و بستر رودخانه‌های اصفهان به استانداری اعلام شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، دوازدهم اسفندماه در صفحه اینستاگرام کانال آخرین خبر اصفهان استوری مبنی بر عدم ارسال جوابیه با موضوع تصرفات حریم و بستر رودخانه‌های اصفهان در پاسخ به نامه استانداری اصفهان و متعاقب آن در کانال‌های دیگر فضای مجازی منتشر شد؛ روابط عمومی این شرکت قویاً این مطلب جعلی را تکذیب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان برای تنویر افکار عمومی اعلام می‌نماید پاسخ این نامه هفتم اسفندماه ۱۴۰۰ به دفتر استانداری اصفهان ارسال شده است و از مردم شریف استان اصفهان تقاضا دارد اخبار و اطلاعات را از مجاری خبر رسمی این شرکت به آدرس www.esrw.ir پیگیری کنند و از طرفی از شبکه‌های اجتماعی پر مخاطب انتظار می‌رود حداقل اصول رسانه‌ای را در صحت و انتشار اخبار رعایت نمایند.

کد خبر 559632

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بستر رودخانه های اصفهان زاینده رود سد زاینده رود رودخانه زاینده رود تصرف حریم زاینده رود استانداری اصفهان بستر زاینده رود شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ۱۵۰ مترمربع از اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی ب اپیگیری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چالوس و دستور مقام قضایی و با همکاری ماموران نیروی انتظامی رفع تصرف شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران یک واحد پذیرایی غیرمجاز تخریب شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • هشدار وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • در انتظار روزهای خوب برای«زهره» اصلی ترین آبریز کشور
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • اراضی محوطه ربع رشیدی بسیار مهم و حساس از نظر باستان شناسی است
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ