Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان مرکزی گفت: امسال بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان بسته در قالب رزمایش های مختلف در بین مردم استان مرکزی توزیع شده است.

مجتبی تهامی روز شنبه ۱۴ اسفند در آیین تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به طور جدی در کنار سایر مجموعه های سازمان یافته که وظیفه مبارزه با این ویروس را داشته اند، با دستور مقام معظم رهبری در راستای اجرای فرامین ایشان نسبت به اجرای مواسات و کمک به اشخاص کم برخوردار و مشاغل اسیب دیده به طور جدی در این مهم ورود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا بنیاد احسان وابسته به ستاد، کمک به نیازمندان و اسیب دیدگان را مورد توجه قرار داد و استان مرکزی نیز با تکالیف مشخص وارد این مهم شد.

تهامی عنوان کرد: از ابتدای سال ۹۹ بنیاد احسان به طور مستمر و ویژه کمک ها و اهدای بسته های معیشتی خود را آغاز کرد و این کمک ها در سطح کشور توزیع شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان مرکزی اضافه کرد: در سال ۹۹ بالغ بر ۵ رزمایش همدلی و احسان برگزار شد که در مرحله اول ۱۵ هزار بسته، مرحله دوم ۲۵ هزار یسته، مرحله سوم ۱۸ هزار بسته و مراحل چهارم و پنجم هرکدام ۱۹ هزار بسته توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین در رزمایش احسان سلامت ۱۰ هزار بسته و در رزمایش احسانه ۴۱ سری جهیزیه اهدا و اردوهای جهادی نیز برگزار شد. در مجموع در سال ۹۹ بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان هزینه بسته های اهدایی بوده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: در سال ۱۴۰۰ نیز در مجموع بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان بسته معیشتی توزیع شد، این بسته ها شامل ۴۹۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش مرحله ۶، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تجهیزات پزشکی، ۱۵۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش دیگر، ۵ هزار بسته نوشت افزار در قالب رزمایش مشق احسان، ۱۲ تن گوشت مرغ در ایام عید غدیر، ۴۹۰۰ بسته بهداشتی در قالب رزمایش احسان سلامت، ۱۰۰ هزار عدد ماسک برای مدارس، ۱۷۱ عدد بخاری و آبگرمکن در قالب رزمایش گرمای احسان، ۱۰۸ عدد ویلچر در قالب رزمایش مثبت حرکت، ۳۲ سری جهیزیه، ۱۲ سری لوازم ورزشی و ۲۴ تن و ۶۰۰ کیلوگرم بسته پروتئینی بوده است.

حجت الاسلام امیرگان، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز افزود: در مقوله اجتماعی مد نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کشور، استان مرکزی به عنوان استان پیشرو فعال است.

وی افزود: با توجه به جایگاه و ظرفیت های استان مرکزی و با وجود ۴۰۰ گروه جهادی، وضعیت فعلی شایسته مردم نیست و باید با تخصصی شدن گروه های جهادی و ماموریت های اجتماعی به نقطه ای برسیم که گروه های جهادی در پیشگیری و سیاست گذاری و شناسایی آسیب ها و شناخت مسئله و معرفی راه حل و یک اقدام جهادی بلندمدت ورود کنند.

امیرگان بیان کرد: به گفته مقام معظم رهبری احسان باید ساری و ‌جاری باشد و برای رسیدن به این بیان و هدف ارزشمند باید تلاش و توجه جدی داشت.

وی ادامه داد: باید به سمتی حرکت کرد که با جریان سازی و گفتمان سازی فعالیت های جهادی در استان ، خصصی شدن، پیشرفت و شناخت مسئله صورت گیرد.

امیرگان تاکید کرد: گروه های جهادی همراه با خدمات باید فعالیت آموزشی و تبلیغی را پیوست کار خود قرار دهند تا شاهد اتفاقات مثبت باشیم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استان مرکزی استانی اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام ره ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره قالب رزمایش استان مرکزی هزار بسته توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی