Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی اظهار کرد: ثبت نام بیست و دومین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تا ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

ذبیح الله اوحدی، امروز شنبه ۱۴ اسفند گفت: متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می‌توانند در مهلت مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، وی زمان برگزاری آزمون این دوره را ۲۴ تیر و اعلام نتایج آزمون را در نیمه اول شهریور سال ۱۴۰۱ عنوان کرد و افزود:داوطلبان پذیرفته شده در دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور، از ترم دوم وارد دانشگاه می‌شوند و دروس دوره دانشپذیری آن‌ها که در آزمون فراگیر مورد سنجش قرار می‌گیرد، پس از قبولی با نمره بالای ۱۲ به عنوان ترم اول محسوب می‌شود.

وی گفت: این دانشجویان از همه تسهیلات و مزایای دانشگاه مانند دیگر دانشجویان برخوردار خواهند شد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی گفت: مدرک دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد، طول دوره تحصیل، تعداد واحدها و همچنین میزان برخورداری دانشجویان از تسهیلات وام و دیگر خدمات دانشگاه هیچ تفاوتی با دیگر دانشجویان نخواهد داشت و به صورت یکسان است.

اوحدی به رشته‌های فعال مقطع کارشناسی ارشد در استان اشاره کرد و افزود: درحال حاضر ۲۱ رشته محل کارشناسی ارشد  ارشد در ۴ مرکز استان فعال است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه پيام نور دانشگاه پیام نور کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن!

اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین و علیه جانبداری‌های دولت این کشور از جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و در روزهای اخیر شمار زیادی از دانشجویان دانشگاه‌ها کلاس‌های درس را ترک کرده و یا سعی کرده‌اند برای برگزاری اعتراضاتشان علیه عملیات نظامی اسرائیل در غزه، چادرهایی برپا کنند.

به گزارش ایسنا، در ادامه این اعتراضات گروهی از دانشجویان آمریکایی برای اعلام همبستگی با فلسطین، چفیه و پرچم فلسطین را به گردن مجسمه جرج واشنگتن (اولین رئیس جمهور آمریکا) انداختند که تصویر آن در شبکه‌های مجازی پربازدید شده است:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • عکس/چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن!
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز