Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس، ایرج رخصتی در این دیدار صمیمانه با تبریک پیشاپیش میلاد حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدارو حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز از تلاش  کادر فنی وبازیکنان تیم بسکتبال ذوب آهن تقدیر و تشکر کرد و نتایج بدست آمده را بخصوص در دیدارهای اخیر موجب خرسندی و نشاط پرسنل شرکت و هواداران دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

رخصتی از بازیکنان خواست برای نام و جایگاه ذوب‌آهن تمام تلاش خود را انجام دهند آن موقع هر نتیجه ای هم حاصل شود قابل قبول خواهد بود. 

وی گفت: من یک ورزشکار حرفه ای نیستم اما به ورزش علاقمند م و نقش ورزش را در توسعه اجتماعی و فرهنگی بسیار مهم می‌دانم. از نظر ما شما در هر حالتی برنده هستید زیرا در زمینه ای تلاش می‌کنید که قبل از برد اخلاق حرف اول را بزند و جایی هستید که دارای سابقه‌ای بیش از ۵۰ سال است. تیم بسکتبال هم از تیم‌های ریشه دار و مقام آور ذوب آهن بوده و خواهد بود. از هر گونه کمکی به ورزش و باشگاه کوتاهی نخواهیم کرد و شما با اقتدار در صحنه مسابقات حضور یابید.

در ابتدای این دیدار علیرضا احسانی مدیرعامل باشگاه با عرض خیرمقدم ،و تشکر از توجه و پیگیری رخصتی در خصوص تمامی رشته های ورزشی باشگاه ،گفت: مطمئنا حمایت‌های شما موجب دلگرمی،تلاش مضاعف و نتایج بهتر تیمها خواهد شد.

در ادامه این دیدار پیمان صداقت نیا مدیرفنی تیم بسکتبال ،شهاب شرفی سرپرست تیم و فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال،نیز ضمن خیرمقدم به رخصتی، در خصوص شرایط تیم و مسابقات بسکتبال ذوب آهن توضیحاتی ارائه دادند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ذوب آهن بسکتبال تیم بسکتبال ذوب آهن مدیرعامل کارخانه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۲۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار حساس مقابل ذوب آهن اصفهان برگزار شد و ساکت الهامی در کنار بازیکنان خود به تمرین پرداخت.

این تمرین در هوای مطلوب برگزار شد و بازیکنان نساجی زیر نظر کادرفنی کارهای تاکتیکی را مرور کردند و ضربه به دروازه را در دستور کار خود قرار دادند.

نساجی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر موفق به شکست تراکتور شد و سه امتیاز مهم را به دست آورد و با توجه به حذف از جام‌حذفی فرصتی 13 روزه برای ریکاوری و مرور برنامه‌های فنی داشتند تا برای کسب سه امتیاز مهم خارج از خانه آماده شوند.

ساکت الهامی و دستیارانش این تمرین را با دقت زیادی نظارت می‌کردند و در تمرین شوت‌زنی در کنار بازیکنان حضور پیدا کردند.

تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • حالت تهوع بعد از ورزش چه دلایلی دارد ؟
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • بعد از ورزش بدن‌درد دارید؟ برای تسکین، این روش‌ها را امتحان کنید