Web Analytics Made Easy - Statcounter

عنایت‌الله آتشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش در هیأت رئیسه فدراسیون بسکتبال برای دوره جدید اظهار داشت: واقعیتش این است که خودم خبر نداشتم که انتخاب شده‌ام. چند وقت پیش جواد داوری رئیس فدراسیون زمانی که کاندیدا شده بود با من صحبت کرد و گفت اجازه می‌دهید در خدمت شما باشیم؟ من هم اعلام کردم کمک می‌کنم اما نمی‌دانستم قرار است برای هیأت رئیسه به عنوان کارشناس خبره برایم رأی‌گیری کنند، تا اینکه روز مجمع انتخاب و خبر دار شدم، البته این لطف اعضای مجمع و جامعه بسکتبال است که مرا انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه آیا پس از انتخابات با داوری صحبت کردید یا خیر، گفت: دو روز بعد با هم صحبت کردیم که گفت فعلا در اصفهان است و برای گرفتن ابلاغ به تهران خواهد آمد. 

پیشکسوت بسکتبال ایران ادامه داد: ما عمرمان را در این راه گذاشتیم و تا نفس داریم وظیفه‌مان است که به مردم مملکت خدمت کنیم و اگر کمکی از دستمان بربیاید دریغ نمی‌کنیم. 

* باید همه استان‌ها فعال شوند

 وی در مورد اینکه الان مهمترین کاری که باید برای بسکتبال انجام شود چیست، گفت: کسی که در جامعه بسکتبال حضور داشته و اطلاعات لازم را دارد راهکار مشکلات را هم می‌داند. بسکتبال منحصر به آتشی نمی‌شود بلکه به جامعه‌ آن می‌شود. هر کاری قرار است انجام شود باید جمیع جهات درنظر گرفته شود. ما 31 استان داریم که همه باید بارور شوند، اما یکسری از استان‌ها پتانسیل بالایی دارند مثل چهارمحال و بختیاری. البته استان‌های دیگر هم استعدادهای خوبی دارند. یکسری هم با بودجه و امکانات است که الحمدلله الان وضعیت زیاد بد نیست. ما لیگ برتر، دسته‌اول و دسته دوم را داریم که همه تیم‌ها ورودی دادند و با پول خود آنها می‌توانیم برایشان کار کنیم. 

*تیم ملی ویترین هر فدراسیون است/ کار در ادامه سخت‌تر می‌شود

آتشی در مورد اینکه شرایط تیم ملی بسکتبال را چگونه می‌بیند، گفت: فعلاً در ابتدای راه هستیم و در ابتدای مسیر کار سخت‌تر می‌شود. به هر حال ویترین هر فدراسیون تیم ملی آن است و باید برنامه‌ریزی و هزینه کنیم و ترس و واهمه را کنار بگذاریم. باید همه دست به دست هم دهند تا تیم ملی موفق شود. 

پیشکسوت بسکتبال ایران در مورد اینکه الان اختلافات در بسکتبال زیاد است، گفت: وقتی پدر یک خانواده به همه چیز توجه داشته باشد، فرزندان هم مستعد بار می‌آیند. بسکتبال هم به همین شکل است. جامعه بسکتبال بافرهنگ هستند و شرایط را درک می‌کنند.

 * رئیس فدراسیون مانند پدر خانواده باید به همه چیز توجه کند/ شایسته سالاری باید حرف اول را بزند

وی ادامه داد:‌ بسکتبال متشکل از چند گروه مانند مربی، داور، بازیکن، باشگاه‌ها و رسانه‌ها است. همه اینها هستند که یک فدراسیون را به وجود می‌آورند، اگر یکی از اینها نباشد کار لنگ می‌ماند. همه باید با هم منسجم باشند و شایسته‌سالاری حرف اول را بزند.

 

آتشی در پایان عنوان کرد: من عمر خود را در راه بسکتبال گذاشتم و کشور هم برای من هزینه کرده و من هم باید با خدمت کردن آنها را جبران کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آتشی فدراسیون بسکتبال رئیس فدراسیون بسکتبال جواد داوری بسکتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • پرز به این دلیل در سن‌سباستین غایب بود (عکس)
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند