Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند روز پیش با قدم زدن در بازار سنتی، به طور اتفاقی متوجه صحبت دو نفر درباره اوضاع خراب فروش شدم. یکی از آن‌ها که به نظر در حوزه کسب‌وکار دانش، مهارت و تجربه کسب کرده بود، سعی در متقاعد کردن دیگری برای ساخت سایت و فروش اینترنتی محصولاتش داشت.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام پرتال، باور غلط بسیاری از فروشندگان بومی و قدیمی که سال‌های سال به صورت حضوری و سنتی فعالیت کرده‌اند، بر این بوده که صرف هزینه برای حضور در فضای مجازی و ساخت سایت در شغلشان بیهوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که امروزه اکثر کسب‌وکارها به سمت اینترنتی شدن پیش رفته و کم کم از کیفیت مشاغل حضوری کاسته می‌شود.

از همین رو با دیدن این گفتگو و مخالفت‌های صاحب مغازه، واقعا به فکر تحقیق درباره مناسب بودن فروشگاه اینترنتی افتاده و پس از تحقیقات، به نتایج مختلفی رسیدم. سپس با توجه به فوایدی که ساخت فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز داشته، تصمیم بر اشتراک آن‌ها با شما گرفتم. در ادامه این مقاله تمامی مواردی را که با نداشتن فروشگاه اینترنتی از دست می‌دهید را به شما معرفی کرده و نحوه ساخت آن را توضیح می‌دهیم:

اگر فروشگاه اینترنتی نداشته باشیم، چه چیزهایی را از دست می‌دهیم؟

مهم‌ترین نکاتی را که بدون فروشگاه اینترنتی نمی‌توان به آن دست یافت، به شرح زیر است:

۱. خود را از داشتن مشتریان بیشتر محروم می‌کنید

فروشگاه اینترنتی به دلیل دسترسی آسان و تمام وقت، سبب جذب مشتریان جدید و نگهداری مشتریان قدیمی می‌شود. این دسترسی آسان تمامی مشتریان را در سراسر دنیا به خود جذب کرده و فروشتان را چند برابر می‌کند.

اما در صورت نداشتن فروشگاه اینترنتی، محدوده مشتریان شما بسیار کمتر شده و در نهایت به همان مردم شهر خود و مشتریان ثابت ختم می‌شود.

۲. امکان مقایسه آسان و راحت محصولات را از دست می‌دهید

یکی از مهم‌ترین عادات اکثر مشتریان برای خرید محصول، مقایسه کیفیت و قیمت آن با سایر کالاها است. مثلا حتما تجربه کرده‌اید که مشتریان با دیدن جنس‌های مغازه شما وقت برای جستجو بیشتر خواسته و پس از گشتن در بازار و مقایسه آن با دیگر فروشگاه‌ها به سراغتان می‌آیند.

اما اوضاع آنجایی خراب شده که مشتری با رفتن از مغازه شما، دیگر بازنگردد. این یکی از مشکلاتی بوده که در کسب‌وکارهای حضوری و سنتی به وفور دیده می‌شود. در حالی‌که با داشتن فروشگاه اینترنتی آنلاین، کافی است که تمامی تصاویر و کاتالوگ انواع محصولات با قیمت‌های مختلف را در اختیار مشتریان بگذارید.

آنگاه کاربران با مراجعه به فروشگاه، تصاویر و اطلاعات را مشاهده کرده و با مقایسه با کالاهای دیگر، برای خرید از شما اقدام می‌کنند.

۳. بدون داشتن فروشگاه اینترنتی، امکان از بین رفتن سرمایه‌تان بیش‌تر می‌شود

زمانی که شما قصد شروع در کسب و کاری را داشته ولی از استقبال مشتریان مطمئن نیستید، تاسیس فروشگاه حضوری کار پر خطر و ریسک داری است. چرا که جلب توجه مردم، قطعا بدون داشتن فروشگاهی پر از محصول امکان‌پذیر نیست.

مردم در انتخاب مغازه‌ها برای خرید، اکثرا به سراغ آن مکان‌هایی رفته که پر جنس‌تر و شلوغ‌تر باشد. در این صورت اگر مشتری کافی برای خود جذب نکنید، کسب و کارتان دچار مشکل و ضرر می‌شود. اما در فروشگاه اینترنتی، نیاز به تامین فیزیکی کالا به تعداد زیاد نبوده و متناسب با سفارشات هزینه می‌کنید.

۴. بدون داشتن فروشگاه اینترنتی، باید هزینه‌های سرسام آور اجاره مغازه را تحمل کنید

امروزه قیمت اجاره مغازه به قدری زیاد شده که حتی از فروش خود مغازه هم بیش‌تر می‌شود؛ یعنی علنا فروشنده نه تنها سودی از کار خود نبرده، بلکه ضرر هم کرده است. تاسیس فروشگاه فیزیکی دارای هزینه‌هایی هم‌چون اجاره، نگهداری، تعمیرات و مالیات بوده که برای تمامی مغازه‌ها یکسان است. اما اگر از فروشگاه اینترنتی استفاده کنید، نیاز به پرداخت این هزینه‌ها نیست. چرا که امروزه برخی از مراکز فروشگاه ساز مانند پرتال، قابلیت طراحی سایت رایگان را هم داشته و سودتان را بیش‌تر می‌کند. زیرا قیمت طراحی سایت با پرتال بسیار پایین است .

۵. امکان فروش محصول در تمامی ساعات شبانه روز را از دست می‌دهید

فروشگاه‌های فیزیکی موجود در سراسر شهر، موظف به باز کردن مغازه در ساعت مشخص و بسته شدن آن در زمان خاص هستند؛ یعنی حتی اگر شما در خارج از وقت مقرر تمایل به فروش داشته باشید، کاملا دستتان بسته است.

اما در فروشگاه اینترنتی این مشکلات وجود ندارد. شما با انتخاب یک قالب فروشگاه اینترنتی و ایجاد فروشگاه اینترنتی، حتی در زمان استراحت و خواب هم می‌توان به مشتریان خود پاسخ داده و هیچ وقت فروشگاهتان را نبندید.

چگونه فروشگاه اینترنتی بسازیم؟

اگر شما هم با خواندن این مطالب، قصد ساخت فروشگاه اینترنتی را داشته ولی از نحوه طراحی آن آگاهی ندارید، کافی است که به مراکز سایت ساز برای انجام این کار مراجعه کنید. سایت ساز راه بسیار آسانی برای طراحی فروشگاه اینترنتی بوده که تمامی افراد باسواد و بی‌سواد به راحتی از آن استفاده می‌کنند.

فروشگاه ساز پرتال یکی از همان نمونه‌های بسیار مفید و مطمئن برای ساخت وب‌سایت بوده که انواع قالب‌های متناسب با کسب‌وکارها را ارائه می‌دهد.

هم‌چنین ویژگی مهم این فروشگاه ساز را می‌توان به قیمت طراحی سایت فوق‌العاده مناسب آن اشاره کنیم.

چرا که قیمت طراحی سایت با پرتال بسیار پایین است و پرتال هزینه بسیار مناسبی برای ایجاد سایت دریافت کرده و برخلاف دیگر فروشگاه سازها، تیم پشتیبانی بسیار قوی هم دارد.

هم‌چنین ضمانت ۷ روزه برای استفاده از فروشگاهتان را داشته و در صورت رضایت شما، هزینه را دریافت می‌کند.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قیمت طراحی سایت فروشگاه ساز سایت پرتال دست می دهید فروشگاه ساز طراحی سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر

۱۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط، نداشتن پروانه کسب و گران‌فروشی مهروموم و برای ۲۷ واحد دیگر نیز به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ منوچهر جوانمرد اظهار کرد: به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی مأموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گران‌فروشی مهروموم و نیز برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر با تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، از مردم خواست، در صورت مشاهده یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.‌

کد خبر 748470

دیگر خبرها

  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم
  • کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟