Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های فوتبال سپاهان و فجر شهید سپاسی در هفته بیست و یکم لیگ برتر امروز به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت شاگردان نویدکیا توانستند با ۲ گل پیروز شوند.  

ترکیب تیم فوتبال سپاهان 

 رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده، شهریار مغانلو

ترکیب تیم فوتبال فجرشهید سپاسی 

 ایمان صادقی، علی مولایی، عرفان معصومی، رضا علیاری، حمید نعمتی، آقابابایی، احمد زنده‌روح، محمدرضا خدری، فرزان دانا، حسین مهربان، محمد کاظمی 

دقایق حساس بازی 

دقیقه ۴۳: شهریار مغانلو مهاجم سپاهان با ضربه سر گل اول تیمش را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۷۴: ضربه ایستگاهی نورافکن بازیکن سپاهان به تیرک خورد و  شهریار مغانلو در برگشت دروازه خالی فجر را باز کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.  

در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم سپاهان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید

نویدکیا در سپاهان ماندنی شد

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی

به گزارش "ورزش سه"، محبی با در بازی با فاکل دچار کشیدگی لیگامنت روی پا مواجه شده و به همین دلیل سه بازی اخیر تیمش را از دست داده است. این مصدومیت مشابه آسیب‌دیدگی پیام نیازمند و‌ البته خفیف تر از سنگربان سپاهان است که به همین دلیل 5 نزدیک به یک ماه و نیم از ترکیب سپاهان دور ماند.

ستاره تیم ملی که این روزها روند درمانی خودش را طی می‌کند به نظر می‌رسد دیدار فردای تیمش برابر اورنبرگ که‌ محمد‌ قربانی را هم در ترکیب دارد را هم از دست بدهد و پس از آن به تمرینات گروهی تیمش اضافه شود .

محمد‌ محبی ستاره سابق سپاهان و استقلال فصل خوبی را چه در عرصه باشگاهی و چه در عرصه ملی پشت سر می‌گذارد و موفق شده در عرصه باشگاهی این فصل برای روستوف ۷ گل ۴ پاس گل و ۲ پنالتی را برای تیمش بگیرد و با دبل در دو بازی عنوان بهترین بازیکن ماه گذشته را به دست آورد و در بین نامزدهای بهترین بازیکن سال روسیه نیز قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!