Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه استعدادهای ورزشی یکی از استان‌های برتر مستعد و با ظرفیت بالا اما محروم به شمار می‌رود که به دلیل همین محرومیت ها و کمبودها متاسفانه استعدادهای و ورزشی به هدر رفته است.
یکی از رشته های ورزشی با استعدادهای فراوان و فراتر از تصور فوتبال است استانی که در همه دوران به خصوص در سال‌های اخیر بازیکنان مستعد زیادی را به فوتبال کشور معرفی کرده هرچند که به دلیل نبود پشتیبان چه در مرکز و چه در خود استان این استعدادها در سطح ملی در حال سوختن هستند که نمونه آن مشکلات ایجاد شده برای امثال رشید‌ مظاهری ها بابک مرادی رضا جبیره و سایر بازیکنان بوده که در فوتبال ایران جز بازیکنان سرآمد به شمار می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم همکاری میان دستگاهها جهت رشد و تقویت فوتبال و حتی سنگ اندازی ها موجب شده که برای فوتبال استان جز یک ظاهر نحیف چیزی باقی نماند هرچند اکنون در بهترین دوره حضور فرزندان استان بر مسند مدیریت های کلان کشوری به خصوص در فدراسیون فوتبال هستیم.

هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمان از نبود و کمبود امکانات و فضاها به شدت معترض است و می‌گویند که ورزش و جوانان همکاری لازم را با هیئت فوتبال استان در خصوص زمین مورد نیاز نمی کند

عبدالحسین آشتیانی دبیر هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با انتقاد شدید از رویکرد ورزش و جوانان استان می‌گوید: زمین مورد نیاز در اختیار هیئت های شهرستانی قرار نمی‌دهند اکنون هیچ کدام از هیئت‌های فوتبال شهرستانی ما زمین برای برگزاری بازی‌ها در اختیار ندارند.

آشتیانی می‌گوید: با این تفاسیر و با وضعیتی که ورزش و جوانان ایجاد کرده فوتبال استان رو به نابودی می رود و اگر همکاری لازم را در خصوص زمین انجام ندهند هیچ کدام از مسابقات فوتبال در جای‌جای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار نخواهد شد و مسابقات را به دلیل نبود زمین تعطیل می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس استان کهگیلویه و بویراحمد ورزش و جوانان فوتبال استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به تعطیلات آخر هفته و همچنین تعطیلی بازار طلا، ارز و سکه همچنان مشاهده می‌شود که نرخ‌گذاری دلار در برخی از کانال‌های تلگرامی ادامه دارد به طوری که قیمت دلار در این کانال‌ها از صبح امروز (۱۵ اردیبهشت‌ماه) با نوسان قیمت همراه بوده است.

بنابراین گزارش، باید اشاره کرد که قیمت دلار با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی از ۷۰ هزار تومان هم عبور کرد، اما از هفته گذشته تاکنون روند کاهشی به خود گرفته؛ طوری که با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریدار و فروشی در این بازار نیست.

طبق گفته‌ها، ثبات و آرامش در بازار ارز آزاد حاکم اما نرخ‌گذاری کانال‌های تلگرامی همچنان گریبان‌گیر این بازار است و بدون توجه به تعطیلی بازارها، هم‌اکنون در این کانال‌ها دلار به ۶۱ هزار و ۲۲۰ تومان رسید.

کد خبر 6096245 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • هشدار نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد