Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابراهیم پوراسماعیل ظهر امروز در حاشیه اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور اظهار کرد: پس از سه سال وقفه، هزار نفر از دانشجویان استان مرکزی جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

وی با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور افزود: راهیان نور یک فناوری جدید برای استفاده از معدن تمام نشدنی سال‌های دفاع مقدس است و بهره برداری نخبگان از این فناوری نقش به سزایی در بسط فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی ادامه داد: در همین راستا هزار نفر از دانشجویان استان مرکزی به زیارتگاه ها و یادمان های شهدا در مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

پوراسماعیل افزود: دانشجویان مکتب سلیمانی با عنوان جهادگران تبیین حرکت خود را از ۱۲ اسفند به سرزمین نور آغاز کرده اند و این اردوها تا ۲۵ اسفند ادامه دارد.

وی تصریح کرد: شرط لازم برای شرکت دانشجویان در اردوی راهیان نور تزریق سه دوز واکسن کرونا است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: راهیان نور اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب استان مرکزی راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان خود را برای حضور در سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا که ۲۵ مهر تا ۱ آبان در بانکوک برگزار می‌شود آماده می‌کند.

دیگر خبرها

  • ۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی