Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمود حسینی پور، با بیان این که مجموعه نیروی انسانی مجموعه ای بسیار مهم و موثر و ستون اصلی هر سیستم اداری است، یادآور شد: نیروی انسانی اگر با انگیزه، بروز، جوان، خلاق و وفادار به مجموعه سازمانی خودش باشد آن سازمان رشد می کند و به درجات عالی می رسد. ‎

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ،  سید محمود حسینی پور در مراسم معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ضمن گرامیداشت سالروز ولادت خجسته حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز با عنوان اینکه اعیاد شعبانیه مومنین را بسمت ماه رمضان هدایت می کند و با سروری که در ماه شعبان برای مومنین ایجاد می شود آماده ورود به ماه رمضان می شوند، خاطرنشان کرد :معاونت توسعه منابع، پشتیبان اصلی معاونت های دیگر است و هر نهاد و دستگاه اداری هنگامی موفق می شود که پشتیبان قوی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: امروزه معیاری را اگر بخواهیم برای موفقیت یک سازمان اداری موفق در نظر بگیریم مجموعه پشتیبانی و نیروی انسانی آن سازمان را می بایست مورد مطالعه دقیق قرار بدهیم.

وی با اشاره به این که عملکرد دولت در استان هم از نگاه مردم و هم از منظر سازمانی باید ارزیابی دقیق شود، افزود: این آسیب شناسی حتما باید انجام شود تا ببینیم تراز دستگاه های اجرایی استان مازندران چقدر است و تا دستیابی به قله چه میزان فاصله داریم و چه اقداماتی را باید انجام بدهیم.

سید محمود حسینی پور، با بیان این که مجموعه نیروی انسانی مجموعه ای بسیار مهم و موثر و ستون اصلی هر سیستم اداری است، یادآور شد: نیروی انسانی اگر با انگیزه، بروز و وفادار به مجموعه سازمانی خودش باشد آن سازمان رشد می کند و به درجات عالی می رسد.

وی گفت: ستاد استانداری باید در سایه برنامه، انگیزه بالا و فعال عمل کند و از ظرفیت های سازمانی حداکثر بهره را ببرد.

استاندار با اشاره به اینکه دولت سیزدهم براساس عدالت محوری گام‌ های مدیریتی را برمی دارد و توانمندسازی مدیران استانداری و استفاده از جوانان انقلابی و توانمند از سیاست های اصلی ما محسوب می شود، تاکید کرد : اگر سازمانی در مدار راهبرد قرار گیرد و راهبرد در آن حاکم گردد تمامی نیروها در مدار راهبرد قرار می گیرند. تحول در استانداری باید از معاونت توسعه مدیریت و منابع آغاز شود.

در این مراسم؛ با حضور استاندار، امید محبی، به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران معرفی و از تلاش های رقیه صفری، با اهداء لوح سپاس، قدردانی شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معارفه ماه رمضان دولت نیروی انسانی دستگاه های اجرایی استان رشد معاون دولت جوانان جوان مازندران نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است

ایسنا/مازندران استاندار مازندران با بیان اینکه، کنکور یک رویداد فرهنگی و علمی است که هر ساله برگزار می‌شود، گفت: دولت سیزدهم به برگزاری با کیفیت این رویداد علمی اهتمام ویژه دارد.

یوسف نوری جمعه، ۷ اردیبهشت در بازدید از محل برگزاری آزمون سراسری در بابلسر اظهار کرد: هر چه بتوانیم رشته‌های تحصیلی را به‌سمت نیازهای جامعه سوق دهیم نتیجه بهتری را خواهیم گرفت.

وی افزود: یک میلیون و ۱۵۲ هزار داوطلب در سطح کشور امروز کنکور می‌دهند و در استان مازندران ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب در آزمون سراسری شرکت داشتند، با توجه به اینکه در ۴ مرحله داوطلبان می‌توانند کنکور بدهند، بخشی از این افراد امروز حضور پیدا نمی‌کنند که مصوبه خوبی جهت کاهش اضطراب و کسب نتیجه مدنظر است.

این مسئول تصریح کرد: ۶۳.۵ درصد از داوطلبان کنکور در استان مازندران خانم‌ و مابقی آقایان هستند. در بابلسر هم امروز، ۸۰۶ نفر در حوزه امتحانی بابلسر شرکت کردند.

نماینده عالی دولت در مازندران افزود: دانشگاه مازندران دانشگاه ممتازی است که در رده‌بندی‌های جهانی و بین‌المللی از رتبه‌های خوبی برخوردار است، امیدواریم بتوانیم با تلاش بیشتر داوطلبان کنکور را در زمینه دانش بنیان و اقتصاد مردم پایه بسیج کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با تلاش بیشتر داوطلبان، کنکور را در زمینه دانش بنیان و اقتصاد مردم پایه بسیج کنیم.

به گزارش ایسنا، در کنکور امسال ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد ۲۴ هزار و ۴۱۷ داوطلب زن و ۱۴ هزار و ۹۳  داوطلب مرد در ۱۹ حوزه امتحانی هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • جهش تولید در بخش کشاورزی با دانش بنیانی محقق می شود
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد
  • برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است