Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک قدیمی گفت: در راستای بهبود وضعیت معابر و آسفالت شهری، کار لگه گیری و مرمت و بهسازی آسفالت معابر میاندوآب آغاز شده است و این کار تا پایان سال و آغاز سال نو ادامه خواهد یافت.

وی می گوید: با راه اندازی کارخانه آسفالت جدید شهرداری میاندوآب آسفالت سطح شهر را انجام داده و نیمی از معابر شهر آسفالت ریزی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته شهردار میاندوآب اقدامات لازم برای راه اندازی کارخانه آسفالت قدیمی شهرداری میاندوآب در حال انجام بوده تا با راه اندازی آن، برای لکه گیری از آسفالت تولیدی این کارخانه استفاده کنیم و در کنار آن پیگیر راه اندازی کارخانه آسفالت جدید شهرداری هستیم.

قدیمی تصریح کرد: نبود دستگاه سنگ شکن در کارخانه آسفالت جدید شهرداری یکی از مشکلات اساسی است که در این راستا طی سفری به تهران و با رایزنی‌های انجام گرفته، برای حل این مشکل تلاش می‌کنیم.

گفتنی است مشکل آسفالت معابر شهری یکی از مشکلات اساسی بوده که همواره مردم میاندوآب را رنج می‌دهد و مردم این شهر همواره از آسفالت نامناسبت معابر شهری و کوچه‌ها گله‌مند بوده اند و از سوی دیگر به توجه به موقعیت استراتژیکی میاندوآب در منطقه و پل ارتباطی بین چهار استان، سبب ثبت تصویر نامناسب از میاندوآب در اذهان مسافران نیز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسفالت معابر قیر رایگان آذربایجان غربی شهرداری میاندوآب کارخانه آسفالت راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۲۰۹ هزار تن آسفالت برای معابر شهری قم استفاده شد گفت: در سال جاری این عدد به ۲۱۷ هزار تن خواهد رسید.

عباس حلوایی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: یکی از اقدامات معاونت فنی و عمرانی، احداث ایستگاه‌های انتقال پسماند به منظور افزایش بهره‌وری حمل‌ونقل پسماند شهری به مرکز دفن و پردازش البرز است.

وی افزود: در این مسیر تصمیم بر آن گرفته شد تا جانمایی این سایت‌ها در چندین نقطه شهر که گرد و غبار و بوی بود وجود نداشته باشد، انجام شود که یکی از آن‌ها در منطقه ۵ است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: این سایت تخلیه زباله در مسیر انتهای شهرک قدس به سمت مسجد جمکران جانمایی شد و قرار است قرارداد آن طی دو یا سه ماه آینده به مبلغ ۱۴ میلیارد تکمیل شود.

حلوایی‌زاده ادامه داد: سال گذشته بالغ بر ۲۰۹ هزار تن آسفالت برای معابر شهر قم در نظر گرفته شد که برای امسال ۲۱۷ هزار تن پیش بینی اولیه انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تلاش مجموعه برای افزایش این میزان برای حل معضلات روسازی آسفالت در شهر است، گفت: در طول یک ما سپری شده از سال جدید نیز بالغ بر ۲۵ هزار تن آسفالت پخش شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه پارکینگ چهل اختران از جمله پروژه‌های ساخت پارکینگ در طول سال ۱۴۰۲ بود که به نتیجه مطلوب رسید، تصریح کرد: همچنین طبقه منفی یک و دو پارکینگ بازار کهنه نیز به اتمام رسیده است تا با طراحی طبقه همکف عملیات جدید آغاز شود.

حلوایی‌زاده ادامه داد: در حوزه طراحی پروژه عمرانی، طراحی اتصال بلوار گمرک و ۵۵ متری به کمربندی امام علی (ع) انجام شده است، از سوی دیگر طراحی بلوار آیت‌الله قاضی خرم‌آبادی با چند تقاطع در دست اقدام است و طراحی روش‌های اتصال محور جمهوری به بلوار یادگار امام نیز در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: این پروژه غیرهمسطح است، یکی از لوله آب‌های اصلی شهر قم از این منطقه می‌گذرد و دکل‌های ۲۳۰ ولت به بالا در این منطقه وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 748844

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • زباله سوز؛ نقطه پایانی رفع ابَرچالش سراوان
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر