Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@23:37:29 GMT

نوروزي متفاوت با گردشگران در مجموعه سعد آباد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۹۸۳۶

خبرگزاری آریا-مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد گفت: نوروز 1401 با شعار، کودکان؛ میراث‌بان فرهنگ، و اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب، پذیرای گردشگران، میهمانان و بازدیدکنندگان هستیم.
به گزارش خبرگزاری آریا، وحید رحمتی با اعلام این خبر، اقدامات پژوهش‌محور، دوره‌های آموزشی و برنامه‌ریزی کلان برای کودکان به عنوان آینده‌سازان و میراث‌بانان فرهنگی کشور را رویکرد جدید مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد دانست و افزود: برنامه‌ریزی مبسوط برای برگزاری جشنواره‌ها، تور‌های آشنایی کودکان با تنوع گسترده طبیعی و زیستی و همچنین آثار فرهنگی و تاریخی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد انجام شده است و برای تحقق این برنامه‌ها، و امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با مهد‌های کودک، وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها در حال رایزنی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای رحمتی به اهمیت آموزش در بخش مدیریتی و کارشناسی موزه و هنر‌های سنتی اشاره کرد و گفت: مرکز آموزش سعدآباد به زودی راه‌اندازی می‌شود.
وی افزود: در مرحله اول، دوره‌های آموزش مدیران موزه‌ها و راهنمایان مجموعه برگزار خواهد شد و سپس این دوره‌ها برای همه موزه‌های تهران تعمیم داده می‌شود.
آقای رحمتی گفت: آموزش هنر‌های سنتی، خوشنویسی، نگارگری، نقاشی و ... هم در برنامه‌های آتی مرکز آموزش سعدآباد است و در سال‌های آینده بر روی کمیت و کیفییت این دوره‌ها متمرکز می‌شویم.
مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد کارکنان متخصص، متعهد، باتجربه و خدوم را سرمایه‌های ارزشمند و پیشران توسعه برنامه‌های این مجموعه دانست و افزود: امروز بدون پشتوانه منابع انسانی توانمند، هیچ اقدامی به سر منزل مقصود نخواهد رسید. خوشبختانه مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، مفتخر است که گلچینی از نیرو‌های همدل و یک‌صدا را در همه حوزه‌ها داراست و با تکیه بر همین منابع انسانی ارزشمند، روز به روز به بالندگی و شکوفایی خود می‌افزاید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سعد آباد مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برنامه ها دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار کردستان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان با ارسال لوح سپاس از اقدام‌های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برای ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در این لوح منصور مهرزاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان و اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر این استان از تلاش جهانبخش نوکانی، مدیر منطقه کردستان قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • با قدم زدن در خانه تاریخی زینت الملک قوامی به تاریخ سفر کنید + فیلم
  • احصاء سرخط‌های عملیاتی برنامه ساماندهی قلعه ضحاک
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست