Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «حجت‌الله عبدالملکی» روز سه‌شنبه در مراسم امضای موافقت‌نامه همکاری‌های مشترک با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اظهار داشت: بالاترین الگو اشتغال طرح تعاونی است که در پیشینه تمدنی اسلامی ما بوده است که با ورود لیبرال‌ها و تفکرهای آنان از غرب کم‌رنگ شده است. 

وی ابراز داشت: با الگوی تعاونی بهترین مدل اشتغال ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییر جدی در رویکردها اتفاق افتاده و اهتمام برای اشتغال ایجاد شده است.  

وزیر کار افزود: زمانی که برای این وزارتخانه انتخاب شدم به بنده توصیه می‌کردند زیر بار اشتغال نرم و عنوان می‌کردند این وزارتخانه هماهنگ کننده است در حالی که وزارت کار از نظر قانونی دبیرخانه شورای عالی اشتغال است. 

وی با بیان اینکه رویکرد معاونت امور زنان ریاست جمهوری در حوزه اشتغال تغییر کرده است گفت: نگاه‌ها مبتنی بر فرهنگ اسلامی ایرانی است و نوع مطالبه گری برای حل مشکلات و اشتغال زنان تغییر کرده است به‌گونه‌ای که در موضوع پرداخت عیدی به زنان کارمند اختصاص عیدی برای فرزندان آنان تلاش‌های زیادی شد. 

وی افزود: معاون امور زنان ریاست جمهوری وارد حوزه‌های تخصصی اشتغال شدند و مدل‌ها را طراحی و ارائه کردند.  

عبدالملکی ابراز امیدواری کرد: کمک به اشتغال با تاکید بر الگوی تعاونی شکل گیرد تا شاهد خدمت محسوس به جامعه داشته و ارتقای وضعیت اشتغال باشیم. 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه در وزارت کار، چهار کلان پروژه اشتغال، معیشت، رفع فقر و اموال مردم را برای چهار سال تعریف کرده‌ایم گفت: اولین این کلان پروژه‌ها اشتغال است که آن را پیگیری می‌کنیم. 

وی افزود: در خصوص اموال مردم ۶۰۰ شرکت زیرمجموعه این وزارتخانه هستند که سهامدار آن مردم‌اند.  

عبدالملکی با اشاره به نظریه اقتصاد مقاومتی گفت: زیست‌بوم اشتغال با هماهنگی بخش‌های مختلف و همکاری ۷۱ دستگاه دولتی و نهادهای مردمی و ۲۲۲ الگوی اشتغال شروع کرده است. 

وی افزود: ما معتقدیم که کشور قوی هستیم و بدون منابع نیستیم.  

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ادامه داد: در دوره‌های گذشته در حوزه اشتغال جزیره‌ای کار کردند و هر بخش از جمله آموزش، تسهیلات و صدور مجوزها راه خود را می‌رفتند مانند ساعتی که همه اجزای آن متلاشی شده بود.

وی خاطرنشان کرد: در این دولت مجوزها در جهت توسعه اشتغال تسهیل شد و هماهنگی بین دستگاه‌ها ایجاد شد.

برچسب‌ها اقتصاد مقاومتی اشتغال زایی حجت الله عبد الملکی 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی اشتغال زایی اقتصاد مقاومتی اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پردیس از توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، محسن رضائیان اظهار کرد: طی پیگیری‌های چند ماه اخیر اداره حفاظت محیط زیست پردیس و دریافت گزارشات مردمی مبنی بر تخلیه نخاله ساختمانی و پسماند خانگی غیر مجاز در حوزه شهرستان، حدود ۲۰ مورد راکب متخلف خودرو تخلیه غیرمجاز پسماند و نخاله ساختمانی، اعلام جرم و به دادستانی شهرستان معرفی شده است.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پردیس گفت: اداره حفاظت محیط‌زیست پردیس با استناد به ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، این خودروها و سایر خودروهایی که پلاک آنها توسط شهروندان و دوست‌داران محیط زیست ارسال کرده بودند را اعلام جرم کرده و جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی کرده است.

وی افزود: که مردم هوشیار شهرستان پردیس، در صورت مشاهده مواردی اینچنین، گزارشات این تخلفات را به شماره تماس ۷۶۲۸۶۴۰۰ به اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پردیس و همچنین سامانه ۱۵۴۰ سازمان حفاظت محیط زیست گزارش کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی