Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های بین المللی تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی در گروه زنان که پنجشنبه ۱۹ اسفندماه با حضور ۱۲۲ بانوی تکواندو کار از کشور‌های افغانستان، آذربایجان، هند، ایران، اردن، قزاقستان، لبنان، پاکستان، ترکیه، ازبکستان و تیم پناهندگان در خانه تکواندو آغاز شده بود، عصر امروز با قهرمانی تکواندوکاران ایرانی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان کشورمان در رده بندی نهایی با کسب ۵ مدال طلا، سه برنز و ۶۹۷ امتیاز عنوان نخست را کسب کردند. اردن با یک طلا، یک نقره، یک برنز و ۲۰۳ امتیاز نایب قهرمان شد و ازبکستان هم با یک طلا، دو برنز و ۱۷۳ امتیاز روی سکوی سوم ایستاد. قزاقستان با یک طلا و ۱۳۵ امتیاز به همراه آذربایجان با یک نقره، یک برنز و ۸۴ امتیاز چهارم و پنجم شدند.

برترین‌های این دوره از رقابت‌ها به شرح ذیل معرفی شدند. بهترین مربی: مهرو کمرانی (ایران) فنی‌ترین تکواندوکار: نسترن، ولی زاده (ایران) بهترین سرپرست: جام محمد امیری (تیم افغانستان) بهترین داوران: مروت عمران (ترکیه)، مرجان تیموری (ایران) و پارک دونگ سیون (کره جنوبی) جام اخلاق: تیم اردن

امروز (جمعه) در روز دوم رقابت‌ها مسابقات در اوزان زوج برگزار شدند که نتایج به شرح زیر است:

نتایج کامل روز دوم:

وزن دوم (۴۹- کیلوگرم)

مقام اول: نگار اسماعیلی (ایران) مقام دوم: همتا برجسته (ایران) مقام سوم: مریم ملکوتی خواه (ایران) - غزل سلطانی (ایران)

بیشتر بخوانید

۱۰ مدال رنگارنگ نتیجه تلاش بانوان تکواندوکار ایرانی

وزن چهارم (۵۷- کیلوگرم)

مقام اول: نسترن، ولی زاده (ایران) مقام دوم: نگار عزیزی (ایران) مقام سوم: زهرا شیدایی (ایران) - یارا محمد یاسین (اردن)

وزن ششم (۶۷- کیلوگرم)

مقام اول: جولیانا الصادق (اردن) مقام دوم: فریدا عزیزوا (آذربایجان) مقام سوم: عالمه پوشیان جویباری (ایران) - عسل صابری (ایران)

وزن هشتم (۷۳+ کیلوگرم)

مقام اول: سوتلانا اوسی‌پوا (ازبکستان) مقام دوم: ایرودامیرتاجوا (ازبکستان) مقام سوم: زینب اسماعیلی (ایران) - اکرم خدابنده (ایران)

این رقابت‌ها G ۲ است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تکواندو فدراسیون تکواندو اخبار ورزشی تکواندو بانوان مقام اول مقام دوم مقام سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم خوزستانی نمونه کشوری شد

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: " مرضیه باباخان‌زاده" از استان به عنوان آموزگار نمونه کشور به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالله حبیبی اظهار داشت: 14 معلم از خوزستان برای انتخاب معلم نمونه به مرحله کشوری راه یافتند که از این تعداد یک آموزگار از دزفول انتخاب شد.

وی گفت: فرآیند شناسایی معلمان نمونه یکی از برنامه های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت کشور برای تکریم و ارج نهادن به مقام و جایگاه شامخ معلمان است و در خوزستان نیز این فرآیند با استقبال معلمان و مشارکت بالای آنان همراه بوده است.

حبیبی اظهار کرد: قرار گرفتن نام آموزگار خوزستانی در بین معلمان نمونه کشوری نشان از توانمندی بالای معلمان خوزستانی در عرصه‌های حرفه‌ای و تخصصی آموزشی دارد.

به گزارش تسنیم، هشتم تا 12 اردیبهشت ماه به نام هفته گرامیداشت مقام معلم نامگذاری شده است.جامعه فرهنگی خوزستان 70 هزار نفر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی شد
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند