Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر هم دست پر میدان را ترک کرد و این بار توانست تیمی را شکست دهد که یک هفته قبل پرسپولیس را مغلوب کرده بود.

به گزارش مشرق، نتیجه دیدار شب گذشته استقلال مقابل صنعت نفت هیچکس را غافلگیر نکرد و آبی‌ها همان نتیجه‌ای را مقابل میهمان خود گرفتند که عمدتاً بازی‌های خود را در این فصل با آن نتیجه به پایان می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مجیدی درست یک هفته بعد از آنکه علی منصور و تیمش نزدیک ترین رقیب آنها را شکست داده بودند، این تیم را با شکست از ورزشگاه آزادی بدرقه کردند تا مهم‌ترین دستاورد این بازی، حفظ فاصله ۶ امتیازی با نزدیک ترین تعقیب کننده قبل از دربی باشد.

اولین دربی فصل بین سرخابی‌های پایتخت در هفته هشتم برگزار شد و بدون گل به پایان رسید. پس از آن بازی روزگار در لیگ بیست و یکم کاملاً به کام آبی پوشان شد و ماشین امتیاز جمع کن استقلال حداکثر امتیازات ممکن را به حساب خود ریخت و بسیاری از رکوردهای لیگ را نیز جابجا کرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش مجیدی به حمله شدید منصوریان

شاگردان مجیدی که حالا رکورد طولانی‌ترین مدت شکست ناپذیری در فوتبال ایران را با ۲۲ هفته بدون شکست در اختیار دارند، در ۱۴ بازی بین دو دربی نیم فصل اول و دوم ۱۲ پیروزی و ۲ تساوی ثبت کرده و در مجموع ۳۸ امتیاز از مجموع ۴۲ امتیاز موجود را به حساب خود واریز کرده‌اند. این به معنای کسب ۹۰/۵ درصدی امتیازات است که می‌توان آن را یک رکورد جالب توجه دانست.

استقلالی‌ها در این ۱۴ بازی تنها در ۲ بازی خارج از خانه مقابل آلومینیوم در هفته سیزدهم با نتیجه یک - یک و نساجی در هفته بیستم با نتیجه بدون گل متوقف شده‌اند و در ۱۲ بازی به ترتیب مقابل پیکان، سپاهان، شهر خودرو، فولاد، مس رفسنجان، نفت مسجد سلیمان، هوادار، ذوب آهن، تراکتور، فجر سپاسی، گل گهر و صنعت نفت به پیروزی رسیدند. آنها در این ۱۴ بازی ۲۲ گل زده، ۵ گل خورده و ۱۰ کلین شیت دارند.

پیروزی یک بر صفر با ۶ بار تکرار پر تکرار ترین نتیجه آنها در این ۱۴ بازی است و بعد از آن پیروزی با نتیجه ۳ بر صفر با ۳ بار تکرار دومین نتیجه تکراری شان است.

شاگردان مجیدی که در پایان هفته بیست و دوم با ۵۴ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارند، در هفته بیست و سوم لیگ برتر میهمان پرسپولیس هستند که این بازی از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه ۲۶ اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت لیگ برتر فوتبال ایران فرهاد مجیدی دربی استقلال خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت هفته بیست ۱۴ بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید

تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز با قبول شکستی دیگر مقابل دنور در آستانه حذف از پلی‌آف قرار گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال دنور ناگتس در بازی سوم از سری پلی‌آف یک چهارم نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA به سومین پیروزی خود مقابل لس‌آنجلس لیکرز دست پیدا کرد و لیکرز را در آستانه حذف قرار داد. این یازدهمین پیروزی متوالی دنور مقابل لیکرز بود.

لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند

نیکولا یوکیچ 24 امتیاز،‌ 15 ریباند و 9 پاس گل برای دنور و آنتونی دیویس 33 امتیاز و 15 ریباند برای لیکرز کسب کردند.

نکته قابل توجه در مورد لیکرز این است که در هر 3 بازی پلی‌آف از حریف با اختلاف بیش از 10 امتیاز پیش بود اما در نهایت شکست خورد. کارشناسان معتقدند دلیل شکست‌‌های لیکرز این است که به جز لبران جیمز، آنتونی دیویس و آستین ریوز، هیچ بازیکنی قادر به کسب امتیاز در حد قابل قبول نیست. دی‌آنجلو راسل نیز در بازی صبح امروز 24 دقیقه بازی کرد اما امتیازی به دست نیاورد.

فیلادلفیا سونی سیکسرز با 50 امتیاز و 8 ریباند از جوول امبید از سد نیویورک نیکس گذشت. جیلین برانسون 39 امتیاز و 13 پاس گل برای نیکس به دست آورد.

نتایج دیدارهای صبح امروز، جمعه به شرح زیر است:

کلیولند 83 - اورلاندو 121 (2 بر یک به سود کلیولند)
نیویورک 114 - فیلادلفیا 125 (2 بر یک به سود نیویورک)
دنور 112 - لیکرز 105 (3 بر صفر به سود دنور)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش