Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@20:32:36 GMT

نمایندگی تعمیرات سامسونگ، ال جی و دوو در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۸۳۲۵

نمایندگی تعمیرات سامسونگ، ال جی و دوو در شیراز

آفتاب‌‌نیوز :

لوازم خانگی از جمله وسایل اساسی و ضروری هر خانه‌ای به شمار می‌رود. هرچند وقت یکبار این لوزام به تعمیر یا سرویس کردن، نیاز پیدا می‌کنند. احتمالا تا حالا برایتان اتفاق افتاده که موقع خرابی لوازم خانگی، نمی‌دانید به کدام تعمیرگاه در شیراز مراجعه کنید. یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران، پیدا کردن تعمیرکار مناسب و با انصاف می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر نیازی به نگرانی نیست، با نمایندگی شیراز امداد بعنوان مرکز تعمیرات، یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و مایکروفر خود را به بهترین شیوه، تعمیر کنید.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در شیراز

یکی از برند‌های معروف لوازم خانگی، سامسونگ می‌باشد. این شرکت کره‌ای توانسته با تولید محصولات با کیفیت، توجه همگی را به خود جلب کند و به یکی از محبوب‌ترین برند‌ها تبدیل شده است. لوازم خانگی سامسونگ بدون نیاز به تعمیر، چندین سال کار می‌کنند که به دلیل استفاده از قطعات کره‌ای اصل، در ساخت آن‌ها می‌باشد. امروزه متاسفانه انواعی از قطعات تقلبی سامسونگ در بازار پیدا می‌شود، بنابراین هنگام تعویض قطعات بسیار مواظب باشید. شما می‌توانید بدون نیاز به نگرانی، تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ را، از طریق شیراز امداد بعنوان نمایندگی سامسونگ در شیراز انجام دهید.

نمایندگی تعمیرات ال جی در شیراز

امروزه بدون شک در هر خانه‌ای لوازم خانگی ال جی پیدا می‌شود. برند ال جی از بهترین و معروف‌ترین برند‌های لوازم خانگی می‌باشد. یکی از ویژگی‌های متفاوت ال جی با دیگر برند‌ها این است، که ال جی در ساخت محصولات خود از جدیدترین و بروزترین فناوری‌ها و تکنولوژی استفاده کرده است. همین ویژگی، آن را به یکی از برند‌های پرطرفدار تبدیل کرده است. بنا به دلیل وجود فناوری‌های جدید در محصولات ال جی، نمی‌توان تعمیر آن‌ها به دست تعمیرکار‌های محلی سپرد. جهت سرویس و تعمیر این محصولات باید به نمایندگی ال جی در شیراز مانند شیراز امداد مراجعه کنید.

نمایندگی تعمیرات دوو در شیراز

شرکت دوو از بزرگترین تولید کننده‌های لوازم خانگی به شمار می‌آید. دوو یکی از برند‌های جدید لوازم خانگی می‌باشد و امروزه به شهرت بسیاری دست یافته است. مردم در هنگام خرید به دلیل وجود امکانات بسیار آن‌ها و همچنین قیمت مناسب، بسیاری از محصولات خود را از برند دوو تهیه می‌کنند. محصولات دوو از لحاظ فنی بسیار حساس و ظریف هستند و هر کسی توانایی تعمیر آن‌ها را ندارد. مواظب باشید که تعمیرات محصولات خود را به دست چه کسانی می‌سپارید. شیراز امداد بعنوان نمایندگی دوو در شیراز از بهترین تعمیرگاه‌ها به شمار می‌روند و محصولات شما را به بهترین شیوه، تعمیر می‌کنند.

ما را همراهی کنید تا شما را با ویژگی‌های نمایندگی تعمیرات سامسونگ، ال جی و دوو در شیراز آشنا کنیم.

تعمیرکار متخصص

همانطور که گفته شد یکی از ویژگی‌های تعمیرگاه خوب، داشتن تعمیرکار متخصص می‌باشد. نمایندگی تعمیرات شیراز امداد، دارای تعمیرکارانی متخصص می‌باشد که سطح سواد بالایی دارند. اگر یک تعمیرکار در رابطه با مدل‌های جدید و نوین، تخصص کافی نداشته باشد، خرابی‌های بیشتری را به بار می‌آورد. نمایندگی تعمیرات شیراز امداد، دارای تجربه چندین ساله می‌باشند و با انواع تعمیرات و انواع برند‌ها آشنایی دارند. همچنین این نمایندگی، هر چند مدت یکبار کلاس‌های آموزشی را، جهت افزایش سطح سواد آنها، در زمینه تعمیرات، برگزار می‌کند.

هزینه تعمیرات لوازم خانگی

یکی از معیار‌های انتخاب تعمیرگاه، پرداخت هزینه کم می‌باشد. تعمیرگاه مجاز شیراز امداد، هزینه‌ها را به شیوه‌ای تنظیم کرده است که پرداخت آن‌ها در توان مشتری می‌باشند. این نمایندگی تعمیرات، توانسته در طی چندین سال سابقه کاری، رضایت اکثریت مردم شیراز را کسب کند. تعمیرکاران ما تمام تلاش و سعی خود را می‌کنند که در صورت امکان، قطعه‌ها را تعمیر کنند، نه اینکه فورا تعویض کنند. همچنین تعمیرکاران ما قبل از شروع به کار، هزینه آن را برای شما پیش بینی می‌کنند. این نمایندگی در قبال تعمیر محصولات در خانه یا ضمانت و.. هیچگونه هزینه‌ی اضافی از شما دریافت نمی‌کنند و محصولات شما را با کمترین هزینه تعمیر می‌کنند.

قطعات اص

در صورتی خرابی قطعه و زمانی که امکان تعمیر نباشد، قطعه را عوض می‌کنند. از ویژگی‌های مثبت نمایندگی تعمیرات شیراز امداد، استفاده از قطعات اصل می‌باشد. شرکت‌های سامسونگ، ال جی و دوو، همگی آن‌ها کره‌ای می‌باشند و انواعی از قطعات تقلبی آن‌ها در بازار پیدا می‌شود. در صورت خرید قطعات تقلبی با هزینه‌ی کم، بعد از مدت کوتاهی از کار می‌افتند و دوباره به تعمیر نیاز پیدا می‌کنند. توصیه ما به شما این است برای جلوگیری از پرداخت هزینه‌های اضافی و تعمیر چندباره محصول، قطعات اصل تهیه کنید. تعمیرکاران ما قطعات تقلبی را به خوبی از قطعات اصل تشخیص می‌دهند و آن‌ها در تعمیرات لوازم خانگی، فقط از قطعات اصل استفاده می‌کنند و آن‌ها را ضمانت می‌کنند.

تعمیرکار سیار

یکی از دغدغه‌های اصلی مردم شیراز، جابجا کردن لوازم خانگی در هنگام خرابی می‌باشند. تعمیرگاه مجاز شیراز امداد این مشکل را برای مردم حل کرده است. با ارائه‌ی خدمات سیار توسط این تعمیرگاه، دیگر نیاز به جابجایی محصولات ندارید. در هنگام خرابی لوازم خانگی، می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید. در صورت وجود مشکل ساده، آن‌ها شما را تلفنی راهنمایی می‌کنند و در غیر اینصورت در سریع‌ترین زمان ممکن، خود را به آنجا می‌رسانند و لوازم شما را در خانه تعمیر می‌کنند.

سایر خدمات

خدمات ما به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌گردد. از دیگر ویژگی‌های نمایندگی تعمیرات، ضمانت می‌باشد. آن‌ها همگی تعمیرات را ضمانت می‌کنند و در صورت خرابی مجدد در مدت زمان تعیین شده، می‌توانید بدون پرداخت هزینه، دوباره آن‌ها را تعمیر کنید.

این همه خدمات فقط و فقط در نمایندگی تعمیرات شیراز امداد (shirazemdad.com) پیدا می‌شوند. جهت استفاده از بهترین‌ها با ما در ارتباط باشید.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: زمین لرزه زلزله بندرعباس قطعات تقلبی لوازم خانگی قطعات اصل برند ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش قند خون با گلکسی واچ 7

ایتنا - طبق گزارش های جدید گلکسی واچ ۷ احتمالا با قابلیت رصد قند خون به بازار عرضه شود.
اخبار و گزارش‌های تازه‌ای درباره سری هفتم گلکسی واچ منتشر شده است. پیش‌بینی می‌شود این سری ساعت هوشمند سامسونگ شامل ۳ مدل باشد، حال آنکه سری‌های پیشین شامل دو دستگاه بوده‌اند. اکنون گزارشی جدید از کره جنوبی حاکی از آن است که یک ویژگی رصد سلامتی مهم احتمالا در این گجت پوشیدنی به کار می‌رود.

به گزارش ایتنا از مهر، طبق گزارش‌ها مذاکراتی درباره ویژگی‌های کلید رصد قند خون و یکپارچه سازی هوش مصنوعی در ساعت نیز انجام شده است.

پیش‌بینی می‌شود سامسونگ ویژگی رصد قند خون را در سری گلکسی واچ ۷ بگنجاند. بسیاری از تولیدکنندگان گجت های پوشیدنی از جمله اپل نیز مشغول کار روی این ویژگی رصد سلامتی و گنجاندن آن در دستگاه هایشان هستند این ویژگی برای بسیاری از افراد مبتلا به دیابت کمک حال است.

البته در بیانیه رسمی سامسونگ به گلکسی واچ ۷ اشاره ای نشده است. اما احتمال زیاد دارد قابلیت رصد قند خون در این محصول ارائه شود. همچنین باید منتظر ماند و دید آیا این برند کره جنوبی ویژگی مذکور را در تمام مدل ها ارائه می کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی