Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مصطفی سعیدی سیرایی » روز شنبه در آیین گشایش کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز که با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و مجتبی عبداللهی استاندار البرز برگزار شد، افزود: جوانان و نخبگان شهر کرج باید در اولویت اشتغالزایی و جذب شرکت های دانش بنیان در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت:  شورا و شهرداری کرج در راه اندازی کارخانه نوآوری بیشترین همراهی و حمایت را داشته اند و ارزش ریالی امکاناتی که در اختیار شرکت بهره بردار قرار گرفته بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال است و  این مجموعه به خدمت گروه های علمی و دانشگاهی در می آید.
شهردار کرج  با بیان اینکه ظرفیت اشتغالزایی کارخانه نوآوری البرز  افزون بر یکهزار و ۵۰۰ نفر پیش بینی شده است، افزود: البته اولویت در استقرار گروه های استارتاپی و شرکت های دانش بنیان و به دنبال آن ظرفیت بکارگیری نیروی انسانی در این کارخانه است .
سعیدی سیرایی اظهار داشت: انتظار می رود کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز  گره گشای مشکلات  ترافیکی، زیست محیطی، فرهنگی، اجتماعی و شهری کرج  باشد.

شهردار کرج با تاکید بر اینکه جهاد علمی و حمایت از شرکت های دانش بنیان گره گشای مشکلات کشور است، ادامه داد: حمایت از نخبگان و صاحبان ایده های خلاقانه به جلوگیری از فرار مغزها و اعتلای آبادانی کشور و کاهش وابستگی به اقتصادهای خارجی کمک شایانی می کند و ساختارهایی همچون کارخانه نوآوری باید به سرچشمه تولیدات و محصولات نوین و هوشمند و علم محور تبدیل شود.
سعیدی سیرایی  اظهار امیدواری کرد که با حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، امکان تکمیل و بهره برداری از فازهای بعدی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق مهیا شود و مدیریت شهری نیز به نوبه خود همراهی لازم را خواهد داشت و انتظار می رود که نخبگان و جوانان شهر در اولویت جذب و همکاری قرار گیرند.

ساختمان کارخانه نوآوری در ابتدا محل احداث دانشکده آتش نشانی بود که با هدف حمایت از نخبگان داخلی و استارتاپ ها و تبدیل ایده های خلاق و نوآورانه به خدمات و محصولات جدید و با مصوبه شورای اسلامی شهر تغییر کاربری یافت و فاز نخست آن با پیگیری شهردار و اعضای  شورای شهر در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع و ۱۳ هزار مترمربع ابنیه آماده افتتاح و بهره برداری شد.

قرار است این مجموعه در فضایی به مساحت ۱۰ هکتار توسعه پیدا کند.

برچسب‌ها شهرداری کرج البرز کارخانه نوآوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری کرج البرز کارخانه شهرداری کرج البرز کارخانه نوآوری کارخانه نوآوری و صنایع خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند

استاندار کرمان با تحسین اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش «شهردار شو» با حضور دهه هشتادی‌ها گفت: انقلاب اسلامی از روز اول تکیه اصلی‌اش بر نسل جوان و نوجوان بود و این اقدام کار بسیار بزرگ و منحصربفرد و فراموش شده‌ای بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدمهدی فداکار امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان با تحسین اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش شهردار شو با حضور دهه هشتادی‌ها، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از روز اول تکیه اصلی‌اش بر نسل جوان و نوجوان بود و این اقدام کار بسیار بزرگ و منحصربفرد و فراموش شده‌ای بود.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی به عنوان اولین بحران کشور بعد از انقلاب که به قول شهید سلیمانی بهترین فرصت‌ها در آن فراهم شد، عمده رزمندگان همین نسل جوان بودند و افزود: مردم توقعات متعدد دارند شاید یک شهردار نتواند پاسخگوی همه انتظارات باشد، اما وقتی جمع زیادی مشارکت می‌کنند پاسخگویی بهتر می‌شود و پیامد تصمیماتشان را هم می‌پذیرند.

استاندار کرمان خطاب به دهه هشتادی‌ها حاضر آن‌ها را مدیران فردای جامعه دانست که شهامت به خرج دادند و مسئولیت شهردار محله را پذیرفتند و گفت: راه‌اندازی این پویش با محوریت مسجد اتفاق خوشایندی بود که موجب تقویت رابطه مسجد با نوجوانان و جوانان شد.

در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان که با حضور دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، استاندار کرمان در تالار خیام دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، گروه سرود پسران سلیمانی به سرپرستی بلال حسنی به اجرای برنامه پرداختند و از رئیس و اعضای شورای شهر رفسنجان نیز به مناسبت روز ملی شوراها تقدیر شد.

مجید کهنوجی شهردار رفسنجان در این مراسم با تشکر از شورای شهر مردمی گفت: اگر شهرداری موفقیتی دارد، به خاطر نیت الهی و حمایت شورا از شهردار و شهرداری است.

کد خبر 748901

دیگر خبرها

  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز