Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر « سورنا ستاری » روز شنبه در آیین گشایش کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز در شرق کلانشهر کرج افزود: ما در حوزه پژوهش کم سرمایه گذاری نکرده ایم، در البرز این همه مراکز تحقیقات کشاورزی داریم که با بودجه دولت فعالیت می کنند بنابراین  در این بخش کم هزینه نشده است.

وی ادامه داد: در این بخش زیر ساخت ها وجود دارد اما  کشاورزی پیشرفته  نداریم  که  این وضعیت برزانده  کشور ما نیست که غذا را وارد کند؛  قطعا با این وصعیت نمی توان  غذای مردم را تامین کرد ، می بایست با  استفاده از فناوری خاک، آب ، محیط زیست و  غذایی مردم را مدیریت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاری گفت :  ظرفیت های فراوانی در حوزه شیلات و آبزیان داریم که باید با  فناوری نیازها را در این بخش تامین کرد؛ در البرز کنار مرکز تحقیقاتی پارک علم و فناوری داریم ؛ اگر بخش خصوصی در پروهش سرمایه گذاری کند، فناوری نیز  توسعه می یابد .

معاون علمی و فناوری رییس جمهور اظهار داشت: تمام زیر ساخت ها برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم است  و نسبت  فعالیت بخش خصوصی به دولتی در پارک های علم و فناوری  ۸۰ به ۲۰ درصد می باشد.

وی اظهار داشت:  نمی توان کارخانجات نوآوری را حذف کرد؛  باید رقابت های داخلی برای آن حذف شود ؛  امروز تمام دانشگاه ها پارک علم و فناوری در تهران دارند .

ستاری تاکید کرد : توسعه کارخانه های نوآوری  در تمام استان ها ضروری است ضمن آنکه بخش خصوصی می بایست در این زمینه فعال تر باشد.

 معاون رییس جمهور با قدردانی از تلاش دست اندرکاران راه اندازی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز  افزود:  این کارخانه بیش از هر چیزی زایشگاه شرکت ها است و استارتاپ ها در آن توسعه می یابند .

وی بیان داشت : در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز ایده ها به بلوغ فکری می رسد و رشد و توسعه پیدا می کند که  امیدواریم این مسیری که شروع شده توسعه یابد.

وی تاکید کرد: استان البرز ظرفیت های بالایی در زمینه توسعه فناوری ها دارد که باید با تلاش بیشتر شاهد رویدادهای خوبی در این استان باشیم .

کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز با زیر بنای ۱۳ هزار متر مربع با اهتمام شهرداری کرج و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  فعالیت رسمی خود را امروز آغاز کرد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی شهرداری کرج سورنا ستاری کرج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی شهرداری کرج سورنا ستاری وزارت جهاد کشاورزی شهرداری کرج سورنا ستاری کرج کارخانه نوآوری و صنایع خلاق بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • دهقانی: نظام مالکیت فکری کلید توسعه عادلانه فناوری است
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی در کشور حمایت می‌شوند
  • حمایت ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی حمایت می‌شوند
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود