Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@02:35:37 GMT

جان تراولتا مجری مراسم اسکار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۱۳۶۳

جان تراولتا مجری مراسم اسکار شد

ستاره فیلم «داستان عامه‌پسند» پس از هشت سال دوباره به عنوان مجری مراسم اسکار انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، جان تراولتا هشت سال پس از آن که در مراسم اسکار به اشتباه ایدینا مِنزِل را ادل دازیم معرفی کرد، به عنوان مجری نودوچهارمین دوره از جوایز اسکار انتخاب شده است.

این ستاره هالیوودی که تاکنون برای بازی در فیلم‌های داستان عامه‌پسند (۱۹۹۴، کوئنتین تارانتینو) و تب شب یکشنبه (۱۹۷۷، جان بدهام) دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است، به تازگی در کنار چهره‌هایی، چون دانیل کالویا، لوپیتا نیونگو، میلا کونیس، نائومی اسکات و وزلی اسنایپز به فهرست مجریان اسکار نودوچهارم پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز روشن نیست تراولتا برندگان کدام شاخه از جوایز اسکار را اعلام خواهد کرد.

دیگر چهره‌هایی که جایزه اسکار را در شاخه‌های مختلف به برندگان اهدا می‌کنند، عبارتند از: کوین کاستنر، رامی مالک، زویی کراویتز، یو جونگ یون، رزی پرز، اوما ترمن، کریس راک، آنتونی هاپکینز، لیدی گاگا، جان لگویزامو، سیمو لیو، لیلی جیمز و روث ای. کارتر.

رجینا هال، ایمی شومر و واندا اسکایز مجریان ثابت این دوره از مراسم اسکار هستند.

نودوچهارمین مراسم اهدای جوایز اسکار روز یکشنبه ۲۷ مارس (۷ فروردین ۱۴۰۱)، در سالن تئاتر دالبی واقع در لس آنجلس برگزار و از شبکه ای‌بی‌سی/ABC به طور زنده پخش می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: جان تراولتا اسکار مراسم اسکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش در حال حاضر یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های انگلیسی است و قرار است پول بیشتری را به درآمد کلان خود اضافه کند.

ستاره 28 ساله منچستر سیتی پس از امضای قراردادی هفت رقمی پپسی، اولین تصویر از کمپین تبلیغاتی خود با این شرکت نوشیدنی را به نمایش گذاشت.

به گزارش سان، گریلیش که در سال 2022 با قرارداد 120 میلیون یورویی به سیتی پیوست، در کنار وینی جونز، یک بازیگر در نقش فوتبالیست، فیلمبرداری این کمپین را انجام داده است.

این جدیدترین معامله با برندی پردرآمد برای این ورزشکار است که قبلاً با پوما، یک برند آلمانی پوشاک ورزشی، قراردادی حدود 12 میلیون یورو امضا کرده بود. مهاجمی که با سیتی قهرمان چمپیونزلیگ، لیگ برتر، جام باشگاه‌های جهان و جام حذفی شد، همچنین سفیر برند گوچی است.

یک منبع در ماه فوریه به نشریه سان گفت:"جک بعد از امضای با پپسی، یک میلیون دلار دیگر به دست می‌آورد. او در این کمپین تبلیغاتی با وینی جونز همکاری می‌کند."

گریلیش و جونز بخش‌های مرتبط با خود را برای این تبلیغ فیلمبرداری کرده‌اند و قرار است مدتی بعد این ویدیو منتشر شود. این ستاره انگلیسی با به اشتراک گذاشتن تصاویرش در رسانه‌های اجتماعی، نوشت:"از پیوستن به تیم پپسی (اموجی آتش و توپ فوتبال) هیجان زده‌ام."

دیگر خبرها

  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • لحظات مرگ یک چهره برجسته در مراسم بزرگداشتش
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس