Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علی فرهمند پور روز شنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا خوزستان در محل استانداری بیان کرد: هم اکنون ۳۵ بیمار با تست مثبت کرونا در بیمارستان بزرگ دزفول بستری هستند.

وی با بیان اینکه روز جمعه گذشته ۹۴ تست کرونا در دزفول گرفته شد که ۳۲ مورد از این تعداد مثبت بود گفت: همچنین یک نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دزفول گفت: تاکنون ۷۰۷ هزار دُز واکسن کرونا در شهرستان تزریق شده که از این تعداد ۳۱۲ هزار دُز مربوط به نوبت اول، ۲۷۰ هزار دُز نوبت دوم و ۱۱۸ هزار دُز نوبت سوم بوده است.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده، یک غرفه واکسیناسیون برای کودکان در دزفول در نظر گرفته و در حال واکسیناسیون کودکان هستیم.

فرهمندپور، نبود برخی ملزومات پزشکی مانند پد و سرنگ برای تزریق واکسن را یکی از مشکلات شهرستان دزفول بیان کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۰۳ بازرسی در قالب چهار تیم از اماکن عمومی دزفول انجام شده است.

هم اکنون یک شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، هفت شهرستان نارنجی، ۱۸ شهرستان زرد و یک شهرستان آبی کرونایی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دزفول خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دزفول خوزستان ویروس کرونا دزفول خوزستان اهواز هزار د ز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، همزمان با سراسر کشور دومین مرحله آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت در شهرستان های آبادان و خرمشهر  برگزار شد.

در شهرستان آبادان ۶۶۷نفر،۳۶۸خانم و ۲۹۹ آقا در حوزه‌های امتحانی اداره آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی  و در خرمشهر ۸۸۴نفر،۶۳۵خانم و ۲۴۹مرد  با حضور در حوزه امتحانی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در گروه آزمایشی تجربی به رقابت پرداختند.

بر اساس تغییرات آزمون سراسری از سال گذشته، دروس عمومی از آزمون حذف شده اند و به این ترتیب داوطلبان باید به سوالات دروس تخصصی پاسخ دهند.

آزمون سراسری امسال در دو مرحله در ماه‌های اردیبهشت و تیر ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • تولید انرژی تجدیدپذیر در ۲۰هزار مدرسه هدفگذاری شد
  • ۱۶ طرح حجاب و عفاف در مدارس در حال اجراست
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل 
  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان