Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین لرستان: حامد ویسکرمی در بازدید از مجموعه جهاد دانشگاهی لرستان و مرکز درمان ناباروری این نهاد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب نیز بر این موضوع تاکید داشتند که برای رشد جمعیت و جلوگیری از کاهش جمعیت جوان کشور باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.
 
 
ویسکرمی با اشاره به اینکه در راستای سیاست‌های جمعیتی ستاد اجرایی فرمان امام، توسط بنیاد ۱۵ خرداد به زوج‌های نابارور تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ میلیون تومانی پرداخت می‌شود، گفت: تاکنون ۸۰ زوج لرستانی برای دریافت این تسهیلات در سایت مربوطه ثبت‌نام و ۴۰ زوج به بانک معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) که برای ایجاد مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان هزینه و برای درمان ۱۶۶ زوج نابارور نیز کمک هزینه درمان پرداخت کرده است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام لرستان با تاکید بر اهمیت فعالیت مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی بر همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در جهت پشتیبانی و توسعه فعالیتهای این مرکز تاکید کرد.
 
این مسئول با بیان اینکه آمار بیماران سرطان سینه در استان بیش از متوسط کشوری است، ادامه داد: ایجاد و راه‌اندازی مرکز غربالگری و درمان سرطان سینه توسط جهاد دانشگاهی لرستان از نیازها و ضرورت‌های بخش درمان استان است.
 
وی اظهار کرد: فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در لرستان بالاخص در حوزه دانش بنیان، درمان ناباروری، کشاورزی و گیاهان دارویی مفید و موثر بوده و از این مجموعه همین انتظار می‌رود.
 
وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان در حوزه‌های مختلف و متعددی مشغول به فعالیت است و در بخش‌های اقتصادی (صنعت، کشاورزی، خدمات)، اجتماعی(احسان اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی) عمران و مسکن فعالیت‌های قابل توجهی دارد.
 
این مسئول با بیان اینکه در برخی حوزه‌ها اشتراکاتی با جهاد دانشگاهی داریم، ادامه داد: جهاد دانشگاهی در حوزه گیاهان دارویی فعالیت‌های خوبی داشته است.
 
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) لرستان گفت: جایی که کار توسط مردم انجام می‌شود امکان مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بیشتر است چون خروجی فعالیت‌هایش باید توانمندسازی مردم باشد و به لحاظ اقتصاد و معیشت منجر به رشد اقتصادی در منطقه شود.
 
ویسکرمی عنوان کرد: لازم است به منظور شناسایی زمینه‌های همکاری مشترک در بخش گیاهان دارویی و کشت گلخانه‌ای نشست‌های مشترکی با جهاد دانشگاهی داشته باشیم.
 
وی افزود: طرح جهش تولید در دیمزارهای استان در زمینه کشت گیاهان دارویی و تحقیقات علمی آن می‌تواند حلقه وصل همکاریهای ستاد اجرایی فرمان امام و جهاد دانشگاهی استان باشد.
 
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) لرستان اظهار کرد: اگر بنا باشد در لرستان توسعه‌ای ایجاد شود این مهم باید توسط مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان محقق شود و در این راستا باید با جدیت برنامه‌ریزی  و پیگیری‌های لازم صورت گیرد.
 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام لرستان ستاد اجرایی فرمان امام جهاد دانشگاهی گیاهان دارویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود

معاون امنیتی_انتظامی وزیر کشور جزئیات جدیدی از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور و جلوگیری از قاچاق انسان و سلاح بیان کرد.

به گزارش فارس، سیدمجید میراحمدی درباره آخرین اقدامات درباره فنس‌کشی و ایجاد دیوار در مرزها گفت: یکی از اقدامات بسیار شایسته و تعیین کننده دولت رئیسی تصمیم‌گیری و سرمایه‌گذاری اساسی برای انسداد مرزهاست.

معاون امنیتی_انتظامی وزیر کشور افزود: در ابتدای کار ما یک جمع‌بندی را خدمت رئیسی ارائه و شرایط و وضعیت مرزها را تبیین کردیم و خسارت‌های اقتصادی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی که‌عدم انسداد مرزها برای کشور دارد نیز برای رئیس جمهور تشریح شد.

میراحمدی با بیان اینکه سالیانه بیش از ۲۰ میلیارد دلار کالای قاچاق وارد کشور یا از کشور خارج می‌شود فقط یک بخش از خسارت‌های اقتصادی درباره مرزها است، تصریح کرد: قاچاق مواد مخدر و ناامنی‌هایی که برای کشور وجود دارد همه از طریق یک سرمایه‌گذاری اساسی برای انسداد مرزها قابل حل است همان اقدامی که در دولت‌های قبلی از آن غفلت‌های اساسی شده بود.

وی ادامه داد: رئیسی به‌سرعت با این موضوع موافقت و دستور دادند تا ۳ میلیارد یورو ظرف پنج سال در اختیار ستاد کل نیروهای مسلح قرار داده شود و نیروهای مسلح به‌سرعت فرآیند انسداد مرز را آغاز کنند.

معاون امنیتی_انتظامی وزیر کشور با اشاره به اینکه راهبری موضوع انسداد مرزها توسط سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انجام می‌گیرد، تاکید کرد: این کار اکنون جزو اولویت‌های کاری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح است و با هدایت و راهبری وی در حال پیگیری است.

وی افزود: در این راستا، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همه ظرفیت‌های مهندسی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، فراجا و قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) را به‌کار گرفته‌اند و یک تقسیم کار انجام شده که این نهادها اقدامات خوبی را برای انسداد مرز آغاز کردند.

میراحمدی گفت: یک اولویت‌بندی برای انسداد مرزها انجام شده و مسیرهایی که از طریق آن‌ها قاچاق انسان و قاچاق سلاح انجام می‌گیرند در اولویت بوده و در حال پیگیری است که بخشی از این اولویت نیز، مرز افغانستان است.

معاون امنیتی_انتظامی وزیر کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه انسداد مرزها فقط به‌صورت دیوارکشی است یا به‌طریق دیگری انجام می‌شود، اظهار کرد: انسداد مرزها یک طرح جامع است که در چند لایه انجام می‌گیرد، هم به صورت فنس و هم به صورت دیوارکشی و هم سیستم‌های هوشمند کنترل مرزی.

وی در پایان افزود: اگر این طرح به‌طور کامل انجام شود آن‌گاه دستاوردهای راهبردی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و امنیتی برای کشور حاصل می‌شود.

دیگر خبرها

  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر درخصوص حقوق بشر را ندارند
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی