Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم هندبال جوانان دختر ایران در ادامه مسابقات خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا، مقابل ازبکستان به پیروزی دست یافت

فدراسیون هندبال برای اعضای تیم هندبال جوانان دختر کشورمان پس از قطعی شدن مدال در مسابقات قهرمانی آسیا، پاداش در نظر گرفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، تیم هندبال جوانان دختر ایران در ادامه مسابقات خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا، مقابل ازبکستان به پیروزی دست یافت و مدال خود در این رویداد را قطعی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این بازی، فدراسیون هندبال اعلام کرد که مبلغ ویژه‌ای برای هر یک اعضای این تیم به عنوان پاداش در نظر گرفته است.

پرداخت این پاداش در حالی است که فدراسیون برای هر پیروزی ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی آسیا، پاداش دلاری در نظر گرفته بود.

اخبار داغ 

رضا صادقی: از بچگی پرسپولیسی بودم، در خانواده ما استقلالی پیدا نمی شود حمله استقلال به رکورد پرسپولیس؛ آبی ها فقط 14 امتیاز دیگر می خواهند نابودی ورزشگاه فوتبالی در اوکراین در نتیجه حملات موشکی روسیه طعنه پاتریس اورا به منتقدان رونالدو: به مشکلِ منچستریونایتد بودن ادامه بده برادر! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هندبال جوانان دختر قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا امروز یکشنبه با برگزاری رقابت های روز دوم در فجیره امارات پیگیری شد.

در این روز از مسابقات، ریحانه رضایی در اسلحه اپه بانوان به مصاف حریفان خود رفت. وی در مرحله گروهی صاحب ۴ برد شد و نتیجه دو دیدار را هم واگذار کرد اما موفق به صعود شد.

او در جدول ۱۶ نفره مسابقات مقابل «هانیل آبلا» از فیلیپین با نتیجه ۱۵ به ۶ باخت و از صعود بازماند. بدین ترتیب رضایی بدون کسب سهمیه به کار خود پایان داد.

رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا به منظور توزیع آخرین سهمیه های باقی مانده در قاره آسیا برگزار می شود. قهرمان هر اسلحه صاحب سهمیه می شود.

در چارچوب این مسابقات، روز گذشته محمد اسماعیلی در اسلحه اپه تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در نهایت موفق به کسب سهمیه نشد. زهرا کارگر هم در اسلحه فلوره موفق به صعود از دور گروهی نشد.

شمشیربازی ایران تا به امروز توسط تیم ملی اسلحه سابر مردان تنها سهمیه تیمی ورزش برای المپیک پاریس را کسب کرده است.

کد خبر 6090774

دیگر خبرها

  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • احمدعباسی: نمی‌دانم پاداش‌مان چیست ولی قول آینده را دادند
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند