Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:54:13 GMT

انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان است

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۳۲۵۵

انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی شامگاه یکشنبه در یادواره ۲۲۰۰ شهید رشت با اشاره به اینکه یکی از افتخارات ما حضور در دورانی است که انسان‌های مؤمن و شجاع همانند شهدا زندگی می‌کنند، گفت: شهدا در راه خدا از جان خود گذشتند.

نماینده ولی فقیه در گیلان اضافه کرد: شنیدن رشادت‌ها، از خودگذشتگی و فداکاری زنان و مردان برای نسل جوان امروز همانند داستان و اسطوره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به برخی ویژگی‌های انقلاب اسلامی و با بیان اینکه این انقلاب با نهضت انبیای الهی همگونی دارد، گفت: به واسطه انقلاب اسلامی طاغوت نابود و ملت ایران از زیر یوق افراد ظالم رها شد.

آیت الله فلاحتی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی همانند خاری در چشم دشمنان و استکبار جهانی است، اضافه کرد: انبیای الهی مبعوث شدند تا بشر را در مسیر بندگی خدا تربیت کرده و انسان را از ساحت طاغوت دور کنند.

وی با اشاره به اینکه افراد مرفه و ثروتمند از مقابله کنندگان با انقلاب اسلامی بودند، گفت: سیاست بازان عرصه میدانی در درون و بیرون سومین گروهی هستند که نمی‌توانند پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را تحمل کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی کلمه طیبه است، اظهار کرد: آثار و برکات انقلاب اسلامی در تمام ساحات بشر سایه افکنده است.

امام جمعه رشت به خضوع قدرت‌های زر و زور در برابر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: درخت تنومند انقلاب اسلامی در اعماق وجود انسان‌های آزاده ریشه دوانده است.

کد خبر 5446338

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی اردوهای راهیان نور گردشگری شیوع کرونا ایلام جهاد تبیین مشهد خراسان رضوی گرد و غبار انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد که در مسجد ملااسماعیل برگزار شد، با اشاره به اینکه حجاب یک مسئله شخصی و فردی نیست، افزود: رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است و آنان می‌خواهند نوجوانان و جوانان ما را گمراه و نسبت به دین بی تفاوت کنند.

وی افزود: بدخواهان این مرز و بوم همواره نواقص و مشکلات را بزرگنمایی می‌کند تا با ایجاد تفرقه به اهداف شوم خود برسند.

امام جمعه یزد تأکید کرد که توطئه‌های مستمر دشمنان نظام اسلامی به فضل خدا و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه‌ای ناکام مانده و نظام در همه عرصه‌ها سرافراز است.

وی با اشاره به اقدامات بازدارنده فرزندان این ملت در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: شجاعت و ایستادگی نیرو‌های مسلح در برابر دشمن نیازمند تقدیر و شکرگزاری است.

ناصری با گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: کارگر‌ها یک رکن اقتصاد و کار در کشور هستند و باید در جامعه رشد کنند. با همکاری و همراهی شرکت‌های دانش بنیان و فعالان اقتصادی می‌توانیم در حوزه‌های مختلف خودکفا شویم.

وی همچنین روز معلم را گرامی داشت و تصریح کرد: معلمان نقش مهمی در تربیت دینی دانش آموزان بر عهده دارند و باید نسبت به این مسائل احساس مسئولیت کرده و کتاب‌های شهید مطهری را در زمینه‌های مختلف مطالعه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: شهید مطهری یک دانشمند و عالم برجسته و دلسوز و دغدغه‌مند مردم بود و زمینه سازی بزرگ برای پیروزی انقلاب اسلامی انجام داد.

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!