Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@21:04:04 GMT

۵۴۱ هزار خودرو مشمول دریافت سهمیه اعتباری سوخت

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۳۲۹۴

روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز مابه‌التفاوت ریالی بیست‌وچهارمین مرحله سهمیه اعتباری سوخت، ۵۴۱ هزار تاکسی اینترنتی مشمول دریافت سهمیه اعتباری در ۴ اسفند ۱۴۰۰خبر داد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، از واریز سهمیه اعتباری سوخت تاکسی‌های اینترنتی خبر داد و اظهار داشت: بیست‌وچهارمین مرحله مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت، ۵۴۱ هزار تاکسی اینترنتی واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر پایه این گزارش، بیست‌وچهارمین مرحله سهمیه سوخت ناوگان، با اعتباری بالغ بر ۵۹۲ میلیارد ریال است که در ۴ اسفند ۱۴۰۰ به حساب رانندگان واریز شده است.

اعتبار فوق در کلیه کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌شود و آنها صرفا در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سهمیه اعتباری سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۳۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳

امتداد - به تازگی کلاهبرداران در صفحات مجازی با عنوان خرید و فروش و ثبت‌نام وام ازدواج اقدام به کلاهبرداری می‌کنند؛ مراقب این شیادان باشید.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بر اساس اعلام بانک مرکزی مبلغ تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در سال ۱۴۰۳، برای آقایان زیر ۲۵ سال و خانم زیر ۲۳ سال ۳۵۰ میلیون تومان و برای سایر افراد واجد شرایط مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان است.

 تمام زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از یکم فروردین ۱۴۰۱ باشد و تاکنون تسهیلات ازدواج دریافت نکرده باشند، می‌توانند برای دریافت وام ازدواج اقدام کنند. دوره بازپرداخت این وام ۱۰ ساله و نرخ کارمزد آن هم سالیانه ۴ درصد است. 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام وام ازدواج، شناسنامه، کارت ملی و سند ازدواج است و برای ثبت نام می‌توانید با مراجعه به سامانه بانک مرکزی به آدرس اینترنتی ve.cbi.ir مدارک مورد نیاز را بارگزاری کرده و ثبت نام کنید. پس از ثبت نام و تعیین شعبه کد رهگیری برای متقاضی ارسال می‌شود و حداکثر ۱۵ روز زمان می‌برد تا پیامک تعیین زمان مراجعه به شعبه برای شما ارسال شود.

پس از تعیین ارسال پیامک تعیین شعبه متقاضی ۱۲ روز فرصت دارد تا با مراجعه به بانک برای تشکیل پرونده مراجعه کند و حداکثر ۱۰ روز پس از تکمیل پرونده وام به متقاضی پرداخت می‌شود.

این وام بر اساس اعتبارسنجی و بدون ضامن پرداخت می‌شود و در صورتی که رتبه اعتباری متقاضی پائین باشد حداکثر یک ضامن باید معرفی کند.

 

 

کلاهبرداران اینترنتی در کمین زوج‌های جوان

در ماه‌های ابتدایی امسال به دلیل تراکم بالای مراجعه کنندگان و تعداد بالای متقاضیان، سامانه بانک مرکزی برخی مواقع با مشکلاتی از قبیل قطعی و تکمیل ظرفیت مواجه شد. لازم به ذکر است که اگر با چنین مشکلاتی مواجه شدید تنها کافیست چند روز صبر کنید و در زمانی دیگری به سامانه مراجعه کنید. به این نکته نیز توجه کنید که به هیچ وجه روش دیگری برای ثبت نام وام ازدواج وجود ندارد تا فریب کلاهبرداران اینترنتی را نخورید.

به تازگی مشاهده شده برخی سایت‌های اینترنتی و صفحات مجازی، آگهی ثبت‌نام وام ازدواج در ازای دریافت مبلغ را منتشر کرده‌اند که این صفحات با هدف کلاهبرداری این اقدام را انجام می‌دهند. برخی از این صفحات حتی اقدام به خرید و فروش تسهیلات ازدواج می‌کنند که این کار غیرقانونی بوده و در بسیاری از موارد دامی برای کلاهبرداری از افراد است.

برای ثبت‌نام و دریافت وام ازدواج به هیچ وجه نباید به افرادی که خود را واسطه می‌نامند، اعتماد کنید. هر گونه ایمیل، پیامک و آگهی که در خصوص خرید و فروش و یا ثبت‌نام وام ازدواج توسط شرکت و افراد دیگر مشاهده کردید، غیرواقعی و دامی برای کلاهبرداری است. مردم باید بسیار مراقب باشند تا در دام این شیادان نیافتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟
  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی