Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@20:00:59 GMT

تقویم ورزشی ۱۴۰۱ ورزش کارگری تصویب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۷۵۹۱

تقویم ورزشی ۱۴۰۱ ورزش کارگری تصویب شد

مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون ورزش کارگری به ریاست محمد چکشیان معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور مسئولان فدراسیون و اعضای مجمع و روسا و سرپرستان هیات های ورزشی کارگران کشور برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون ورزش کارگری به منظور بررسی و تصویب اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی، تصویب دستورالعمل شرایط اختصاصی نامزدهای دارای وثاقت و امانت، نحوه ثبت‌نام و رأی‌گیری برای داوطلبان پست‌های هیئت رئیسه فدراسیون ورزش کارگری، بررسی و تصویب دستورالعمل کمیسیون مربیان، بررسی و تصویب دستورالعمل کمیسیون داوران ، ورزشکاران و بررسی و تصویب کلیات تقویم عملیاتی سال ۱۴۰۱ فدراسیون ورزش کارگری به ریاست معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور جواد رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری، مهدی مستجاب الدعوه معاون امور مجامع فدراسیونهای ورزشی، کمال تنها مدیر کل امور ورزشی وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی امروز دوشنبه ۲۳ اسفند در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجمع ۳۱ استان آنلاین و ۲۰ استان به صورت حضوری در مجمع حضور داشتند.

با تصویب اعضای مجمع، تقویم ورزشی ۱۴۰۱ فدراسیون ورزش کارگری به تصویب رسید.

 جواد رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری در مجمع گفت: در این مجمع اساسنامه جدید فدراسیون ورزش کارگری توسط اعضای مجمع به تصویب رسید و کمیسیون داوران، مربیان و ورزشکاران این فدراسیون نیز با رویکرد جدید سایر فدراسیونهای ورزشی در سال جدید دنبال خواهد شد.

وی گفت: در سال ۱۴۰۱ برای اولین بار در برخی رشته های کارگری لیگ برگزار خواهیم کرد. همچنین برای توسعه ورزش همگانی در سال آینده برنامه های زیادی از جمله برپایی کاروان های ورزش و نشاط خواهیم داشت.

رمضی همچنین تاکید کرد: با تصویب اعضای مجمع، رشته شنا سال آینده به مسابقات بین المللی فنلاند و کشتی و فوتبال ساحلی به مسابقات بین‌المللی ایتالیا اعزام خواهند شد.

وی در پایان یکی از مهم ترین برنامه های فدراسیون را توجه ویژه به بحث آموزش عنوان کرد و گفت: سال آینده شرایط ورزش کارگری بهتر از امسال خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ورزش کارگری فدراسیون ورزش کارگری بررسی و تصویب اعضای مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد

در دومین المپیاد ورزش کارگری استان یزد، ۶ هزار کارگر مرد و زن یزدی از ۶۶ واحد تولیدی استان در رشته‌های طناب زنی، پرتاب توپ، دو سرعت و قوی‌ترین مردان به رقابت باهم پرداختند.

دومین المپیاد ورزش کارگری استان از مهرماه ۱۴۰۲ با هدف ترویج بیشتر فرهنگ ورزش در بین کارگران استان یزد آغاز شد و تا اسفندماه ادامه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا با تصویب معاهده اصفهان پایان یافت
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • بررسی ۱۰ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت