Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابعاد، اندازه‌ها، متریال، و انواع مختلفی از پارتیشن‌ها تولید می‌شوند که بنا به هدف و نیاز هر اداره می‌توان نوع مناسب را انتخاب نمود. مدل پارتیشن اداری بستگی به فضا و نوع دکوراسیون درد که باید در زمان انتخاب دقت شود.همچنین نصب پارتشن اداری نیز بنا به نوع و مدل آن تعیین می‌گردد.

انواع پارتیشن اداری بر اساس تعداد جداره‌ها

پارتیشن‌های اداری بر اساس اینکه دارای چند جدار هستند به دو نوع تک جداره و دوجداره تقسیم می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو تفاوت‌هایی با هم دارند که در این قسمت به آن‌ها می‌پردازیم:

پارتیشن اداری تک جداره

همان‌طور که از نام این نوع پارتیشن‌ها برمی‌آید، جداکننده‌های تک جداره به صورت یک تکه هستند و به حالت ایستاده در درون یک قاب قرار می‌گیرند. این نوع وزن بسیار سبکی دارد و در نتیجه انتقال و جابجایی آن به راحتی انجام می‌شود .متریال استفاده شده در تولید این جداکنندگان فضا متفاوت بوده و می‌توان از انواع مختلف آن‌ها بنا به فضایی که در اختیار دارید، بودجه و یا سبک دکوراسیون داخلی فضا استفاده کنید. انواع مختلف متریال عبارت‌اند از:

پارتیشن اداری تک جداره شیشه‌ای

یکی از انواع پرکاربرد پارتیشن اداری هستند که به آن ها پارتیشن اداری تک جداره شیشه‌ای یا پارتیشن فریم لس نیز گفته می‌شود. . تنوع در این مدل‌ بسیار کمتر دیده می‌شود و نمی‌توان از یراق‌آلات اضافی مانند پرده یا کرکره در ساختار آن‌ها استفاده نمود. همین سادگی در طرح و متریال کمی که در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود، باعث شده تا قیمت کمتری نیز داشته و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد.

پارتیشن اداری تک جداره‌ ام‌دی‌اف

ام‌دی‌اف یکی دیگر از موادی است که در ساخت پارتیشن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که یکی از پرفروش‌ترین مدل‌ها است. زیرا ام‌دی‌اف مقاومت بالایی داشته و در نتیجه طول عمر بیشتری نیز دارد. یکی از مزایای پارتیشن اداری تک جداره mdf (ام‌دی‌اف)​ این است که به راحتی می‌توان آن را باز و مجدداً نصب کرد. این مدل‌ها زیبایی بیشتری به محیط داده و از طرفی نسبت به چوب ، قیمت پایین‌تری دارد و برای مشتری اقتصادی‌تر است.

پارتیشن اداری تک جداره آلومینیومی

یکی از مناسب‌ترین انواع پارتیشن‌ها از نظر قیمت، پارتیشن اداری تک جداره آلومینیومی است. در ساخت این مدل از پروفیل‌های سبک به عنوان تیر در محور افقی و پروفیل‌های سنگین در محور عمودی کمک گرفته می‌شود. رنگ این جداکننده‌ها می‌تواند در دو نوع کوره‌ای و آنادایز انجام شود که نوع آنادایز هم زیبایی بیشتری دارد و هم مقاوم‌تر است.

پارتیشن اداری دو جداره

این پارتیشن‌ها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که بین پنل‌ها باز بوده و در نتیجه برای عبور کابل‌های شبکه و یا سیستم به قسمت‌های مختلف از آن استفاده بهینه می‌شود. از نظر استحکام و مقاومت در درجه بالاتری نسبت به نوع تک جداره قرار می‌گیرند و نیازی به استفاده از ستون برای نگه‌داشتن آن‌ها نیست. زیرا به اندازه سنگین و مقاوم هستند که به راحتی روی زمین بدون اینکه نیاز به نگهدارنده باشد، قرار می‌گیرند. این مدل‌ها از دو شیشه تشکیل شده که مابین آن‌ها باز بوده و می‌توان از پرده یا کرکره در بین این شیشه‌ها استفاده نمود.

در نتیجه فضا مرتب‌تر و بهتر شده و از طرفی حریم شخصی به شکل بهتری رعایت می‌شود. ولی مشکلی که هست، قیمت بالاتر این نوع نسبت به نوع تک جداره است که ممکن است برای برخی مشتریان مهم باشد. تنوع و زیبایی در محصولات و پارتیشن‌های دو جداره تاو دکور به وفور دیده می‌شود و می‌توان از طرح‌ها و مدل‌های مختلف بازدید و سفارش داد. تاو دکور به عنوان یکی از تولیدکنندگان انواع پارتیشن‌های اداری دارای انواع مختلف طراحی‌ها و مدل‌های پارتیشن می‌باشد. متریال استفاده شده در تولید این مدل‌ها نیز متفاوت است که عبارت‌اند از:

پارتیشن اداری دوجداره شیشه‌ای

این نوع جداکننده‌ها به عنوان یکی از محبوب‌ترین نوع پارتیشن اداری مورد توجه قرار می‌گیرد. از مزایای پارتیشن شیشه ای دوجداره تاو دکور می‌توان به جلوگیری از انتقال صدا و از طرفی انتقال نور در محیط داخلی اشاره کرد. در طراحی این مدل‌ها می‌توان حالت ریلی و تاشو را در نظر گرفت که از یک شیشه ثابت و یک شیشه متحرک استفاده می‌شود. شیشه متحرک به عنوان درب عمل می‌کند.

پارتیشن اداری دو جداره‌ای ام‌دی‌اف پارتیشن اداری دو جداره چوبی پارتیشن اداری دو جداره آلومینیومی پارتیشن اداری دو جداره ‌ام‌دی‌اف و شیشه

تمامی ویژگی‌های این محصولات نیز مانند نوع تک جداره است ولی تفاوتی که بین این مدل‌ها وجود دارد، امکان قرار دادن پرده، کرکره و یا فیش‌ها در فضای بین دو جداره است. از طرفی قیمت این محصولات نسبت به نوع تک جداره بالاتر است، ولی استحکام و مقاومت بیشتر و نیز زیبایی آن‌ها بالاتر است. همچنین می‌توان متریال‌های مختلف مانند ام‌دی‌اف و شیشه را ترکیب نمود و طراحی منحصر به فردی را ایجاد کرد.

مزایای استفاده از پارتیشن اداری چیست؟

استفاده از پارتیشن اداری دارای مزایای زیادی است که در این قسمت به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

عایق صوتی و حرارتی بوده و مانع از انتقال سر و صدا در محیط‌های شلوغ و پر رفت و آمد شده و مانع از هدر رفت انرژی نیز می‌شود. می‌توان از دو نوع پارتیشن اداری متحرک و ثابت استفاده کرد که در نوع متحرک، امکان جابجایی و انتقال این محصولات وجود دارد. رنگ‌بندی و طراحی متنوع این جداکننده‌ها باعث شده تا متناسب با هر فضا و سبکی بتوان از آن‌ها استفاده نمود. قیمت پارتیشن اداری تاو دکور نیز متفاوت بوده و بنا به بودجه و نیز متریالی که در نظر دارید، می‌توانید نوع مناسب آن را خریداری نمایید. چه نکاتی را قبل از انتخاب پارتیشن اداری باید در نظر گرفت؟

خرید پارتیشن اداری از چالش‌های مهم دکوراسیون اداری است و از این رو باید قبل از انتخاب آن به چند نکته توجه کنید. این نکات عبارت‌اند از:

انتخاب پارتیشن بر اساس عایق صوتی

اینکه هدف از نصب پارتیشن چه باشد، در زمان خرید مهم است. ممکن است برخی افراد نیاز دارند که سروصدای کمتری انتقال پیدا کند. بهتر است این شرکت‌ها از فریم آلومینیومی استفاده نمایند و پارتیشن دوجداره ‌ام‌دی‌اف در ردیف بعدی قرار می‌گیرد.

انتخاب پارتیشن بر اساس دکوراسیون محیط

معمولاً سبک‌های مدرن و کلاسیک در محیط‌های اداری رواج دارند و سبک‌های مدرن بیشتر استفاده می‌شود. در سبک مدرن می‌توان از همه متریال‌ها و نوع ترکیبی آن‌ها استفاده نمود. ولی در محیط‌هایی که سبک کلاسیک دارند، معمولاً جنس چوب و شیشه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتخاب بر اساس بودجه

یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب، بودجه و هزینه‌ای است که در نظر گرفته‌اید. پارتیشن اداری دوجداره قیمت بالاتری داشته و هر چه متریال بهتر باشد، هزینه نیز بالاتر می‌رود. معمولاً متریال شیشه و آلومینیوم قیمت بالاتری نسبت به ام‌دی‌اف دارند.

اجرای پارتیشن اداری

انتخاب مدل پارتیشن اداری مطلوب می‌تواند کمک زیادی به طراحان بازسازی اداری تاو دکور https://taav.ir/ و زیبایی محیط و استفاده بهینه از آن نماید. معمول‌ترین نوع این محصولات مدل‌های دوجداره و تک جداره هستند که می‌توانند از متریال مختلف در ساخت آن‌ها استفاده کرد. همچنین بهتر است در انتخاب نوع جداکننده به سبک محیط نیز توجه شده و بودجه مهم‌ترین عامل انتخاب خواهد بود.

کد خبر 1612523

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استفاده نمود انواع پارتیشن آن ها استفاده قرار می گیرد جداکننده ها انواع مختلف پارتیشن ها مدل ها ام دی اف بر اساس شیشه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد، درباره این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی پراید حامل موادافیونی مطلع شدند. 
وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور "هرات به مروست" متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم موادمخدر شامل؛ ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و ۳ کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرز‌های شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • آشنایی با کابل نسوز
  • فتحیه کجاست؟ راهنمای سفر به فتحیه
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • راهنمای استفاده از اکشن باتن در آیفون ۱۵ پرو
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • ببینید | آشنایی با خواص شیربرنج
  • ببینید | آشنایی با خواص گل سرخ