Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@01:54:01 GMT

مارکت پلیس مبیت

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۴۵۳۲

مارکت پلیس مبیت

در عصر حاضر و با پیشرفت توقف ناپذیر تکنولوژی بخش زیادی از کارهای روزمره به نسبت گذشته بسیار ساده تر انجام می شوند. خرید اینترنتی یکی از این کارهایی است که جایگزین خریدهای پر دردسر حضوری شده است. مارکت پلیس مبیت از موفق ترین فروشگاه های اینترنتی است که در زمینه فروش آنلاین کالاهای مختلف در حال خدمت رسانی است و با ارائه بهترین قیمت ها و خدمات پس از فروش بی نظیر توانسته است نظر بسیاری از کاربران را جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا خرید اینترنتی ؟

حتما همه شما تجربه خرید حضوری کالایی را داشته اید؛ گشت و گذار در بازارهای مختلف و ارائه قیمت های متفاوت برای یک محصول سبب شده است تا همه ما سردرگمی برای خرید یک محصول خاص را تجربه کرده باشیم.

خستگی زیاد ناشی از جستجو برای یک کالای خاص و یا عدم امکان حضور در فروشگاه ها در ساعات مختلف شبانه روز از مشکلات خرید حضوری محسوب می شوند.

خوشبختانه فروشگاه های اینترنتی به راحتی تمامی این مشکلات کاربران را حل نموده اند و مارکت پلیس ها نیز با گرد هم آوری تامین کنندگان مختلف یک کالا، به شما در خریدی بهتر کمک کرده اند.

شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مبیت، قیمت کالای مد نظر خود را از تامین کنندگان مختلف مشاهده کنید و به راحتی و بدون نیاز به هیچ گونه زحمتی آن را درب منزل تحویل بگیرید.

مزایای بسیار خرید از فروشگاه های اینترنتی سبب شده است تا به راحتی جایگزین فروشگاه های حضوری شوند.

البته مزایای خرید آنلای تنها شامل کاربران نمی شود بلکه فروشندگان نیز می توانند به راحتی و بدون هیچ گونه دردسری کالای خود را به کاربران مختلف عرضه کنند.

از مزایای فروش اینترنتی در مبیت برای فروشندگان می توان به عدم محدودیت مکانی اشاره کرد؛ بدین ترتیب کاربران در هر مکانی می توانند از فروشندگان در مکان های مختلف کالای مد نظر خود را خریداری کنند.

با استفاده از این روش زحمت ایجاد یک فروشگاه حضوری با هزینه های گزاف نیز از دوش فروشندگان برداشته می شود و می توانند تنها با داشتن یک انبار برای جا دادن محصولات خود، به فروش مشغول شوند.

فروشگاه اینترنتی خوب چه مزایایی دارد؟

از بزرگترین دغدغه های کاربران هنگام خرید اینترنتی می‌توان به نگرانی در خصوص زمان تحویل سفارش اشاره کرد؛ بسیاری از فروشگاه های اینترنتی بدون هیچ گونه شناختی در خصوص نیاز کاربران و با کند سازی روند تحویل سفارشات افراد زیادی را نسبت به خرید اینترنتی بی رغبت کرده اند؛ اما مارکت پلیس مبیت با برخورداری از تیم لجستیک قدرتمند و سازمان یافته سفارشات شما را در هر کجای ایران در کوتاه ترین زمان ممکن آماده ارسال می سازد.

جلب اعتماد کاربران در خصوص خرید کالاهایی با قیمت بالا یکی دیگر از مشکلات مارکت پلیس ها و فروشگاه های اینترنتی محسوب می شود؛ در واقع محصولاتی از جمله کالای دیجیتال به علت قیمت بسیار بالا و همچنین حساسیت کاربران عموما به صورت حضوری خریداری می شوند؛ اما مبیت با ارائه بهترین خدمات توانسته اعتماد کاربران را به خوبی جلب کنند و حتی در خصوص خرید کالای دیجیتال نیز توانسته به خوبی انتظارات کاربران خود را شناخته و برآورده سازد. 

چرا باید از مبیت خرید کنیم؟

فروشگاه اینترنتی مبیت سابقه درخشانی در فروش اینترنتی دارد؛ این فروشگاه با ارائه بهترین خدمات به کاربران خود، امکان خرید انواع کالاها را به راحتی ارائه می دهد که این مهم در افزایش رضایت کاربران بسیار موثر بوده است.

خرید از مبیت تنها با چند کلیک ساده صورت میگیرد و پس از ثبت نهایی سفارش، در کوتاه ترین زمان ممکن کالای خریداری شده درب منزل به شما تحویل داده می شود.

از دیگر مزایای مارکت پلیس مبیت می توان به ضمانت کالای خریداری شده اشاره کرد؛ بدین ترتیب شما پس از خرید هرگونه کالایی از مبیت در صورت خرابی، شکستگی و یا هر مشکل دیگری که در حین ارسال متوجه کالا شده است بدون هیچ گونه قید و شرطی به راحتی می توانید آن را بازگردانید؛ بدین ترتیب دغدغه های کاربر در خصوص سلامت کالا به راحتی برطرف می شود. 

ارائه بهترین قیمت ها

مبیت از جمله مارکت پلیس هایی است که به علت ارائه بهترین قیمت ها محبوب شده است؛ شما می توانید کالای مد نظر خود را تنها با چند کلیک ساده و با بهترین قیمت از این فروشگاه اینترنتی معتبر خریداری نمایید. 

تامین کنندگان مختلف یک کالا نیز به شما اجازه می دهند تا قیمت محصول مد نظر خود را از فروشندگان مختلف پرس و جو کنید و آن را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

فروشنده مبیت شوید

اگر شما نیز فروشنده کالایی هستید و دوست دارید تا کسب و کار خود را به شکل بهتری پیش ببرید و فروش بیشتری داشته باشید، تامین کننده مبیت شوید. شما با ثبت نام در وب سایت مبیت می توانید کالای خود را به راحتی در سراسر ایران بفروشید. بدون نیاز به زیر ساخت های برنامه نویسی و یا تیم لجستیک با مبیت فروشنده ای در سراسر ایران باشید. 

منبع: فرارو

کلیدواژه: فروشگاه های اینترنتی فروشگاه اینترنتی خرید اینترنتی ارائه بهترین مد نظر خود بهترین قیمت فروشگاه ها هیچ گونه قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

سردار جلیل موقوفه ئی با بیان اینکه محور این طرح نظارت و پایش انبار‌ها و محل‌های دپوی کالا ها بود گفت : کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی و رابطان این پلیس در زمان ۷۲ ساعته‌ی اجرای طرح ، با استفاده از ظرفیت‌های منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی، با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

وی افزود : در این بازرسی ها که در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه، ابزار آلات صنعتی، انواع لوازم آرایشی بهداشتی، انواع سوخت موتورسیکلت سنگین، لوازم یدکی خودرو انجام شد کالاهای قاچاقی به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و در این رابطه ۹ نفر دستگیر و و ۴ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد 

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟
  • ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای